تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816830464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اصلاح / دكتر الهام-3:آدرس مسكن‌هاي ارزان شده را برخي نشريات داده اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اصلاح / دكتر الهام-3:آدرس مسكن‌هاي ارزان شده را برخي نشريات داده اند
سخنگوي دولت در جمع خبرنگاران از اعلام مناطقي كه به گفته وي با كاهش 30 درصدي مسكن مواجه شده اند خودداري و به اين جمله بسنده كرد كه "برخي نشريات آدرس اين مناطق را داده اند."

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسين الهام سخنگوي دولت درادامه نشست هفتگي خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاري كه به اظهارات رئيس جمهور در خصوص توطئه ربودن وي در عراق اشاره كرد و گفت چرا نمي خواهيد در اين باره توضيحي بدهيد و آيا اين توطئه بنابر گفته يك سايت خبري از جانب آمريكا بوده يا خير، گفت : پس انتظار داشتيد از چه ناحيه اي باشد . موضوع مشخص است از كجا بوده چرا عجله داريد الان همه موارد گفته شود.

وي تاكيد كرد: صبر و حوصله كنيد.

خبرنگاري از الهام پرسيد مگر اتفاق خاصي قرار است بيفتد كه وي پاسخ داد: آيا شما برنامه خاصي داريد؟!

درادامه اين نشست خبرنگار مهراز سخنگوي دولت پرسيد شما در برخي استانها از كاهش قيمت مسكن تا 30 درصد خبر داده بوديد كه در مطبوعات در باره محل آن جنجال بسياري ايجاد شد ؛ اين مناطق دقيقا در كجاي كشور بوده و طرح هاي دولت در اين زمينه قيمت مسكن در تهران را چقدر كاهش داده است؟

سخنگوي دولت پاسخ داد: برخي نشريات آدرس اين مناطق را داده اند. اگر ملاحظه كنيد در برخي از نشريات منتقد دولت هم آدرس داده شده و كد و مشخصات كاهش اين قيمت را در گزارشات متعدد مطرح كرده اند.

وي افزود: البته من گفتم كاهش قيمت مسكن تا 30 درصد كه واقعيت هم دارد و در برخي استانها و شهرستانها محقق شده است.

الهام يادآور شد: اين روند با پيگيري سياست ها و برنامه هاي دولت بايد استمرار پيدا كند ما هم با اين رويكرد اين موضوع را دنبال مي كنيم . وضعيت مسكن با اين سياست ها به ثبات خواهد رسيد و كاهش بيشتري نيز خواهيم داشت.

خبرنگار مهر ازسخنگوي دولت خواست تا آدرس اين مناطق را براي آگاهي عمومي در اين جلسه نيز اعلام كند كه وي گفت: شما هم اگر به اين پديده كمك كنيد بهتر است تا در مقابل آن بايستيد! وي اصرار خبرنگار مهر براي ذكر مصاديقي از اين كاهش قيمت و مناطق آن را بي پاسخ گذاشت و درخواست كرد خبرنگار ديگري سئوال خود را بپرسد.

الهام در پاسخ به سئوال خبرنگاري كه گفت: رئيس جمهور اول خرداد در حاشيه جلسه دولت به خبرنگاران از اعلام چند پرونده مفاسد اقتصادي در روزهاي بعد خبر داده بود اما امروز اول تير است و هنوز اين موضوع محقق نشده آيا اين پرونده ها از موضوعيت ساقط شده يا موضوع ديگري اتفاق افتاده، اظهار داشت: بحث مبارزه با مفاسد اقتصادي يك بحث مبنايي است كه دولت از طريق اصلاح ساختار و حذف جريانات فاسد كه در كار دولت بخواهند نفوذ و رخنه اي داشته باشند پيگيري مي كند و هرجا ريشه و رخنه اي دراين جهت ببيند قطعا آن را قطع خواهد كرد. فكر مي كنم اگر كساني كه مي خواهند اصل مبارزه با مفاسد را به مناقشات مصداقي متوقف كنند اين روند را به سمت ديگري منحرف مي كنند.

سخنگوي دولت تاكيد كرد: هرجا به مواردي مصداقي فساد برخورد شود دولت قاطعانه برخورد مي كند و موضوع را به نهادهاي قضايي منتقل مي كند. اما اگر در رسيدگي به پرونده ها با موانع قانوني مواجه شود حتما از افكار عمومي كمك خواهد گرفت.

وي گفت: در شرايط عادي هم همت دولت معطوف جلوگيري از نفوذ فساد در اركان دولتي و بلعيدن منابع مردم است كه دولت با اصلاح ساختاري و سپس نظارت جلوي اين كار را خواهد گرفت.

ادامه دارد...
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن