تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817196436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بن افلک «در شب زندگی کن»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت فیلم نت نیوز: «در شب زندگی کن» تازه‌ترین ساخته‌ی بن افلک است که او علاوه بر کارگردانی و بازی در نقش اصلی، مسئولیت فیلمنامه‌نویسی و تهیه‌کنندگی آن را هم بر عهده دارد.
 

بن افلک از فضای فیلم تازه‌اش گفت



 بعد از نمایش  «در شب زندگی کن» (Live by Night)،  آخرین ساخته‌ی بن افلک در هفته‌ی جاری برای اهالی سینما، چهارشنبه‌ی گذشته این فیلم برای اهالی مطبوعات هم به نمایش درآمد. بن افلک در جلسه‌ای بعد از نمایش «در شب زندگی کن» به گفت‌و‌گو درباره‌ی اقتباسش از رمان «دنیس لیهان» پرداخت. علاوه بر افلک، «کریس مسینا» و «سینا میلر»  همبازی‌های او در فیلم  تدوینگر اسکار گرفته «ویلیام گلدنبرگ» (تدوینگر فیلم‌های «آرگو» و «بازی تقلید» ) نیز در جلسه حضور داشتند.

افلک در نشست پرسش و پاسخ بعد از نمایش گفت که در ساخت این فیلم سعی داشته حس و حالی از گذشته را با انرژی مدرن و امروزی تلفیق کند. او درباره‌ی ساختار و سبک بصری فیلم گفت: «این اولین فیلمی است که چارچوبش را با هدف و قصد معینی تعیین کردم. می‌خواستم حس و حال یک فیلم کلاسیک را داشته باشد، جوری که انگار در دهه‌ی 70 یا حتی 40 ساخته شده. خیلی بین نماها کات نزدیم، نماهای بسته‌ی زیاد نگرفتیم و صحنه‌ها را طوری فیلمبرداری کردیم که بازیگران راحت باشند و بتوانند در طول قاب مانور بدهند. ولی در عین حال حواسمان به مخاطب معاصر هم بود. این فیلم دستور زبان متفاوتی داشت و به خاطر همین برایم چالش جدیدی به حساب می‌آمد.»

گلدنبرگ هم درباره‌ی تجربه‌اش در تدوین این فیلم توضیح داد: «تصاویر این فیلم مقداری گسترده‌تر و باشکوه‌تر از آثار مدرن معمولی است. من غالبا وقتی کات می زنم که می‌خواهم انرژی یا سبک یا داستان به خصوصی را در حس و حال فیلم بگنجانم. ولی اینجا تصاویر به‌قدری غنی بودند که به من اجازه می‌داد به روش سنتی‌تری دست به تدوین فیلم ببرم.»

طراحی صحنه‌ی «در شب زندگی کن» هم به نوعی وام‌دار اصول کلاسیک است. به همین دلیل تیم طراحی «جس گانچور» شهرکی را در شمال مرز فلوریدا- جورجیا احداث کردند. دکورها و صحنه‌های فیلم هم کاملا کاربردی ساخته شدند، طوری‌که حتی در کشوها و کابینت‌ها وسایلی مطابق با زمان داستان گنجانده شده بود که به بازیگرن کمک بسیاری می‌کرد تا حضور در آن محیط را باور کنند.

«در شب زندگی کن» با بازی «بن افلک»، «زوئی سالدانا» و «اله فنینگ» داستان جو کالین را در دهه های 1920 و 1930 روایت می‌کند،جو کالین پسر یک افسر پلیس بود و در دوره‌ی ممنوعیت مشروبات الکلی،‌ به خرید و فروش غیرقانونی مشروبات الکی مشغول شد. جو کالین  به تدریج به یکی از بدنام‌ترین گنگسترهای ایالت فلوریدا تبیدل شد.

لئوناردو دی کاپریو، جنیفر داویسن و جنیفر تاد تیم تهیه‌کننده کنندگان  این فیلم 110 میلیون دلاری بودند. «در شب زندگی کن» ژانویه 2017 در آمریکا اکران عمومی خواهد شد.




۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن