تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816906449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جدید سازمان سیا کیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رییس جدید سازمان سیا کیست؟
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری جدید آمریکا ریاست سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) را به «مایک پمپئو» نماینده جمهوریخواه تندروی کنگره از ایالت تگزاس داده که از منتقدان جدی توافق ایران است.
به گزارش نامه نیوز، این رسانه آمریکایی، پمپئو قبل از آغاز بکار در سمت جدید خود به عنوان رئیس سیا باید به تایید سنای آمریکا برسد. یکی از مسائلی که می تواند جلسه تایید وی در سنا را تحت الشعاع قرار دهد، دیدگاه های این نماینده جمهوریخواه درباره استفاده از روش های دشوار بازجویی از بازداشت شدگان است. ترامپ از چنین تکنیک هایی حمایت کرده و گفته است «ما باید در غرق مصنوعی (به عنوان یکی از روش های شکنجه) سختگیرانه تر عمل کنیم.»
آسوشیتدپرس نوشت: ترامپ در جریان کمپین انتخاباتی اش به دنبال تغییر در قوانینی خواهد بود که روش غرق مصنوعی و سایر روش های شکنجه را منع می کند و منع چنین شکنجه هایی، نقطه ضعف راهبردی آمریکا در مقابل تروریست های داعش خواهد بود. پمپئو 54 ساله، در جریان جنبش تی پارتی در سال 2010 به عنوان نماینده در کنگره انتخاب شد و در کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا برای بررسی حمله سال 2012 به نمایندگی دیپلماتیک آمریکا در بنغازی لیبی منصوب شد. در این حمله «کریس استیون» سفیر آمریکا در لیبی به همراه سه آمریکایی دیگر کشته شدند. در گزارش نهایی کمیته بنغازی که تابستان امسال منتشر شد، دولت «باراک اوباما» به دلیل مجموعه اشتباهاتش در این حمله مورد انتقاد شدید قرار گرفت اما از ارائه ادله ای جدید درباره اشتباه «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه وقت آمریکا خودداری شد. پمپئو و «جیم جوردن» دیگر نماینده جمهوریخواه از ایالت اوهایو، گزارش جداگانه ای را در محکومیت کلینتون و دولت اوباما منتشر کردند. پمپئو به خبرنگاران گفت که کلینتون به عنوان سناتور و بانوی اول سابق آمریکا، «از نظر اخلاقی قابل سرزنش» است.
پمپئو به علاوه از منتقدان سرسخت توافق هسته ای دولت اوباما با ایران بوده است. وی همچنین مدعی است که رهبران مسلمان اگر حملات تروریستی که به نام اسلام انجام می شود را محکوم نکنند، در این حملات «احتمالا همدست» هستند. به نوشته این خبرگزاری، این نماینده محافظه کار کنگره آمریکا همچنین بر این باور است که «ادوارد اسنودن» پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا «خائن» است. وی اسنودن پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا را که اسناد بسیار محرمانه ای را پس از به سرقت بردن در اختیار خبرنگاران قرار داد، محکوم کرده است. افشاگری اسنودن همچنین از شنود تماس های تلفنی میلیون ها آمریکایی از سوی سازمان امنیت ملی آمریکا حکایت داشت.
پمپئو فوریه (بهمن) گذشته با حضور در شبکه ماهواره ای "سی اسپن" آمریکا گفت که اسنودن باید به خاطر اقداماتش با مجازات اعدام مواجه شود. پمپئو متولد اورگان کالیفرنیا است و در شهر «ویچیتا/ Wichita» ایالت تگزاس زندگی می کند. وی در نوجوانی در آکادمی نظامی آمریکا در نیویورک ثبت نام کرد و فارغ التحصیل مدرسه حقوق هاروارد است.
این نماینده کنگره به تازگی هدایت یک نیروی ویژه متشکل از نمایندگان جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا را برعهده داشت. تحقیقات این گروه نشان داد که ارزیابی های اطلاعاتی که به تایید رهبران ارشد فرماندهی مرکزی آمریکا رسیده است، در روند پیشرفت تلاش های ضد تروریستی علیه داعش اغراق می کند. دمکرات های کمیته امنیت مجلس نمایندگان آمریکا، تحقیقات مستقلی را انجام دادند که نشان داد مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. این کمیته در عین حال شاهدی دال بر سیاسی شدن مسائل امنیتی ارائه نداد. سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام از اظهار نظر بیشتر در این زمینه خودداری کرد زیرا روند تحقیقات کارگروه ویژه ادامه دارد. خبرگزاری رویترز جمعه شب اعلام کرد که انتصاب «جف سشنز» سناتور ایالت آلاباما، «مایکل فلین» ژنرال بازنشسته ارتش و «مایک پمپئو» نماینده ایالت کانزاس در مجلس نمایندگان آمریکا به ترتیب برای سمت دادستان کل، مشاور امور امنیت ملی و ریاست سازمان سیا توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب این کشور قطعی شد.
رویترز با اعلام این خبر افزود: تیم مسئول انتقال قدرت به سرپرستی «مایک پنس» معاون ترامپ، امروز با انتشار بیانیه ای از قطعی شدن گزینه های یادشده خبر داد.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
رایزنی رژیم صهیونیستی با روسیه برای ممانعت از فروش تسلیحات نظامی به ایران
طرح‌های اوباما برای دوران پس از ریاست جمهوری
نامه کودکان آمریکایی به دونالد ترامپ
موگرینی: اروپا باید قدرت خود را بازیابی کند/نگران ترکیه هستیم



۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن