تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تعطیلی مدارس خوزستان در روز شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرمانداران اهواز و غرب خوزستان می توانند بنا به تشخیص و مصلحت مدارس شهرستانهای خود را در روز شنبه تعطیل کنند.

محمد تقی زاده اظهار کرد: این روزها خوزستان و بخصوص غرب استان میزبان هزاران زائر ابا عبدالله الحسین(ع) است.

وی گفت: با توجه به سرد شدن هوا به خصوص در شبها ممکن است زائران برای اسکان با مشکل مواجه باشند که در این زمینه آمادگی داریم تا مدارسمان را در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستانهای اهواز، دشت آزادگان، شوش، اندیمشک، خرمشهر، آبادان و هویزه در مسیر اصلی زائران اربعین حسینی قرار دارند.

تقی زاده اظهار کرد: در حال حاضر فرماندار شوش تصمیم گرفته است مدارس این شهرستان را در شنبه تعطیل اعلام کند اما فرماندار دیگری برای تعطیلی روز شنبه اعلام آمادگی نکرده است ولی ممکن است با توجه به سردی یکباره هوا برخی فرمانداران تصمیم به تعطیلی مدارس خود کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه دانش آموزان و والدین آنها و نیز جامعه فرهنگیان استان خوزستان استقبال بسیار خوبی تا کنون از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) داشته اند.

استان خوزستان دارای دو مرز اصلی در چذابه و شلمچه با کشور عراق دارد و سالانه در مراسم اربعین حسینی بیش از یک میلیون نفر از این دو مرز به کشور عراق عزیمت می کنند.

بیش از یک میلیون نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی استان خوزستان در سال تحصیلی جدید مشغول تحصیل هستند.



۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن