تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مفتی اعظم عربستان جوانان این کشور را به گذراندن خدمت سربازی تشویق کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مفتی اعظم عربستان جوانان این کشور را به گذراندن خدمت سربازی تشویق کرد
مفتی اعظم عربستان سعودی خواهان اجرای طرح خدمت اجباری در این کشور شد.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ راشاتودی گزارش داد دعوت مفتی عربستان برای اجرای طرح خدمت اجباری (خدمت سربازی) در این کشور با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی، از جمله توییتر مواجه شد.


عبدالعزیز آل شیخ، مفتی اعظم عربستان، روز چهارشنبه در گفتگو با رادیو "ندای اسلام" گفت: من می‌خواهم جوانان آموزش نظامی ببینند تا آماده دفاع از دین و سرزمینشان باشند".


وی در ادامه افزود: "ما باید اسباب نیرومندی‌مان را با آموزش جوانان و خدمت اجباری بکار گیریم تا در صورت رویارویی با خطر، توانمند باشیم."


وی سپس به مانور امنیتی مشترک "امنیت خلیج 1" که شب گذشته در بحرین به پایان رسید اشاره کرد و با تقدیر از آن، بر اهمیت انجام چنین تمرین‌هایی تأکید کرد.


گفتنی است این نخستین باری نیست که مفتی اعظم عربستان خواهان اجرای قانون خدمت اجباری شده است. وی در آوریل 2015( فروردین 94)  و پس از آغاز عملیات ائتلاف سعودی در یمن نیز خواهان خدمت اجباری جوانان شده بود.







۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن