تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیبرمن: اسرائیل باید با ترامپ در خصوص گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری به توافق برسد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: لیبرمن: اسرائیل باید با ترامپ در خصوص گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری به توافق برسد
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو باید به دنبال توافقی با دولت منتخب آمریکا باشد که طبق آن بتواند ساخت و سازهای غیرقانونی در منطقه کرانه باختری را گسترش دهد.
به گزارش نامه نیوز ، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه (دیروز) اعلام کرد که تل‌آویو می‌بایست به دنبال توافقی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا باشد که به آنها اجازه گسترش ساخت و ساز در شهرک‌های مهم کرانه باختری را بدهد و در عین حال ساخت و ساز در مناطق دور افتاده سرزمین اشغالی را متوقف کند.


روزنامه «دیلی استار» گزارش کرد، در صورتیکه این طرح مورد موافقت قرار گیرد، بیش از پیش بر روند مذاکرات سازش میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان خدشه وارد می‌کند.


اظهارات لیبرمن در حالی مطرح شده است که نماینده‌های کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تلاش می‌کنند تا یک ارزیابی از چگونگی رویارویی ترامپ با موضوع شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در منطقه کرانه باختری داشته باشند.


آمریکا و اکثر جامعه بین‌الملل شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در منطقه کرانه باختری را غیرقانونی و مانعی در مسیر صلح می‌دانند.


طبق این گزارش، نمایندگان اسرائیلی که طرفدار گسترش شهرک‌سازی این رژیم هستند از انتخاب ترامپ بعنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا استقبال کردند زیرا در سیاست‌های مربوط به شهرک‌سازی، پیشنهاداتی را مطرح کرده است که دست صهیونیست‌ها را بازتر می‌گذارد.


لیبرمن درست ساعاتی بعد از آن این اظهارات را مطرح کرد پارلمان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در جریان جلسه‌ای برای بررسی دو قانون نژادپرستانه و ضد فلسطینی، حمایت اولیه خود از تصویب لایحه تصرف اراضی فلسطینیان در کرانه باختری را اعلام داشت.


ترامپ در حین مبارزات انتخاباتی خود احساس همدردی بیشتری با صهیونیست‌ها می‌کرد و متعهد شد که هیچ راه‌حلی را به صهیونیست‌ها تحمیل نکند همچنین قول داد که سفارت آمریکا را به قدس منتقل کند که نیمی از این منطقه از سال 1967 تاکنون توسط صهیونیست‌ها اشغال شده است.






منبع: فارس


۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن