تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817004873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز فرهنگ مقاومت در بین ما مشهود است/ اقتصاد تنها مولفه امنیت ملی ماست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امروز فرهنگ مقاومت در بین ما مشهود است/ اقتصاد تنها مولفه امنیت ملی ماست
دبیر شورای امنیت ملی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مقابله با بحرانهای اقتصادی است.
به گزارش دفاع امنیت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادواره سرداران و4 هزار شهید استان گلستان که درباغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد تنها مولفه امنیت ملی ماست و ما مشاهده می کنیم که چندین سال است شعار اقتصاد به اشکال مختلف توسط رهبر انقلاب بشارت داده می شود.


وی گفت: امروز بیکاری معیشت رفاه تولید در راس مشکلات قرار دارد و همه ما باید برای رفع این مشکل دست به دست هم داده تا شاهد رفع آنها باشیم .


شمخانی  با عنوان اینکه فرهنگ جهادی را در بین مردم ترویج دهیم عنوان داشت: فتح خرمشهر با فرهنگ جهادی پدید آمد و مردم با تبدیل آموزه های دینی به رفتار عمل در عرصه عمل روشهایی را فراهم کردند که در دوران دفاع  مقدس به پیروزی تبدیل شود و تبدیل به قدرتی شود که امروز هیچ کسی نمی تواند در مقابل ما قد علم کند.



دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه ما امروز گرفتار جنگ اقتصادی هستیم ادامه داد : واقعیت این است که سفره های مردم به دلیل مشکلات اقتصادی ریزش داشته است.فرزندان ما بیکارند  وآامار طلاق و بیکاری و حاشیه نشینی بالاست. و امروز دولت تنها مسئول فقر وبیکاری نیست و همه باید دست به دست هم داده تا مشکلات رفع شود. همه باید بسیج شویم و تکلیف همه ما مشخص است و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با بحرانهای اقتصادی است.


وی افزود: امروز در میادین جریانی به اسم تکفیری در مدار وهابیت پرورش یافته و به جای نشانه روی قدرت آتش خودش به سمت پلیدترین رژیم در دنیا که صهیونیستی است اسلام را نشانه گرفته است و همپای آنها برخی از کشورهای منطقه مانند آل سعود به دنبال آن هستند تا رژیم صهیونیستی از بحث اول جهان به ثانویه تبدیل شود.


شمخانی با عنوان اینکه ظالم تر از رژیم صهیونیستی وجود ندارد بیان کرد: در دنیا کسی از مظلوم تر از مردم فلسطین وجود ندارد وما در مبارزات آنها می بینیم که جوان 23 ساله در تلاویب در دفاع از هویت خود که میداند به شهادت منجر می شود به مبارزه با سنگ و ابزار اولیه با صهیونیستها می پردازد. مگر کربلایی ها چه کردند . حزب اله لبنان ،هشت الشعبی عراق دستاورد دوران دفاع مقدس است و حزب اله بعد از جنگ تحمیلی شکل گرفت و مناسک اربعین ظرفیت ملی را برای جهان اسلام فراهم کند که دشمن اصلی اسلام رژیم صهیونیستی است و انرژیها برای صرف مبارزه به سمت آنها هدایت شود.


دبیر شورای عالی امنیت با عنوان اینکه با درایت و رهبری مقام معظم رهبری امروز به قدرت اول در منطقه تبدیل شدیم افزود: ایستادگی بر خون شهدا و برکت خون شهدا باعث تولید فرهنگ مقاومت و جهاد در بین مردم ما کرده و این راه با نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است ادامه دارد.


شمخانی با اشاره به اینکه انتخابات آمریکا تاثیری در مسیری که آغاز کرده ایم ندارد ادامه داد: در ایالت متحده چه سیاه بیاید چه سفید تاثیری از مسیری که آغاز کرده ایم نمیگذارد بلکه آنها را وادار به اعتراف می کند که اگر میزان پول هزینه شده در 15 سال گذشته صرف جنگ در خاورمیانه نمی شد می توانستند دوبار ایالات متحده را باز سازی کنند و باید این اعتراف به خطا را در رفتارشان اعلام کنند.




وی با بیان اینکه ایران هموراه حضور نیروهای فرا منطقه ای را نا مطلوب می داند افزود: عامل اصلی جنگ در منطقه حضور نا مشروع  نیروهای فرا منطقه ای است .ما قدرت داربم و ملت ما ملت استقلال طلبی است و با کمک مردم خودمان مشکلات را حل میکنیم. شما نمی توانید در کاخ شیشه ای برجام را پاره کنید. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر برجام را پاره کنید ما آن را آتش می زنیم و نمی توانیم بگوییم مذاکرات را از نو شروع می کنیم.


دبیر شورای عالی امنیت ملی  با اشاره به اینکه از زمان کارتر قانون تحریم بر ملت ایران را اعمال کرده اند اذعان داشت: شما از زمان کارتر قانون تحریم را به این امید که ایران را از پای در آورید به ملت ایران اعمال کردید؛آیا سطح قدرت موشکی ایران، توان هسسته ای ، سطح علمی دچار اخلال شده است؟ تحریم شما کارکرد ندارد و تمدید تحریمها به نوعی لگد زدن به برجام است. اگر به برجام لگد بزنید ما به سرعت عکس العمل نشان می دهیم. هارت و پورت های شما نمیتواند ما را از مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی باز دارد.





۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن