تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظار عبور بیش از 2 میلیون زائر از مرزها


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
انتظار عبور بیش از 2 میلیون زائر از مرزها
انتظار عبور بیش از 2 میلیون زائر از مرزها رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال انتظار عبور بیش از 2 میلیون زائر از مرزها را داریم، گفت: داشتن گذرنامه برای سفر به عراق الزامی است و انتظار داریم مراجعه‌کنندگان تابع مقررات باشند.


به گزارش فرهنگ نیوز، سعید اوحدی امشب در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طبق آخرین آمارها تا کنون بیش از یک میلیون و 400 هزار زائر به عراق سفر کرده‌اند اظهار کرد: با گذشت زمان و نزدیک شدن به اربعین حسینی برای امسال پیش‌بینی عبور 2 میلیون زائر از مرزها را داریم.
 
وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب صورت گرفته برای زائران افزود: با توجه به اقدامات، اصلاحات و هماهنگی‌های صورت گرفته در مرزها از مراجعه کنندگان انتظار داریم که به این نظم احترام گذاشته و ادامه دهنده آن باشند.
 
رئیس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: جا دارد از موکب‌داران، مسؤولان و استاندار خوزستان به دلیل ایجاد نظم و ارائه خدمات بسیار خوب به زائران حسینی تشکر کنیم.
 
اوحدی با بیان اینکه سامانه سماح تا 27 آبان جهت ثبت نام زائران آمادگی اقدام دارد تصریح کرد: با توجه به اینکه خدمات در کشور عراق نیز در شرایط خوبی در حال انجام شدن است و علاوه بر زائران ایرانی، این کشور به زائران دیگر کشورها نیز بسیار خوب خدمت می‌کنند انتظار می‌رود در آنجا نیز رعایت احترام شود.
 
وی با ابراز امیدواری از اینکه با همکاری ایران و عراق شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ کشور باشیم خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود هیچ یک از زائران بدون داشتن گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.
 
رئیس سازمان حج و زیارت در پایان با اشاره به صدور روزانه 800 هزار گذرنامه در روز توسط نیروهای انتظامی گفت: انتظار می‌رود هیچ‌یک از زائران بدون داشتن گذرنامه و روادید به مرزها مراجعه نکنند و تابع مقررات باشند.
 


منبع: فارس


95/8/25 - 08:47 - 2016-11-15 08:47:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن