تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی گسترده آتلیه عکاسی در خیابان دماوند/ یک آتش نشان در حین عملیات مجروح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آتش سوزی گسترده آتلیه عکاسی در خیابان دماوند/ یک آتش نشان در حین عملیات مجروح شد
یک آتش نشان در حین عملیات اطفای حریق اتلیه عکاسی در خیابان دماوند، مجروح شد.
به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، این حادثه در ساعت 13:25 دقیقه امروز به سامانه 125 توسط شاهدین اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 31، 60 و 19 به همراه گروه نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان دماوند، نبش خیابان سعد اعزام شدند.


بنا به اظهار مرتضی بهروز مدیر منطقه شش عملیات آتش نشانی، در زمان کوتاهی به محل حادثه رسیدیم و مشخص شد که شعله های آتش همراه با دود غلیظی از شیروانی یک ساختمان دو طبقه به آسمان زبانه می کشد.


وی با اعلام این که کاربری این ساختمان، عکاسی و ساخت دکور بود، اضافه کرد: در بررسی اولیه معلوم شد که چندین نفر در داخل ساختمان و در میان دود و آتش گرفتار شده اند که آتش نشانان سریعا به 2 گروه تقسیم شده و گروهی به جستجو در ساختمان پرداخته و موفق شدند چهار نفر را سالم از ساختمان خارج کنند.


مرتضی بهروز ادامه داد: از سوی دیگر آتش نشانان پس ار قطع برق و گاز ساختمان با لوله های آبرسانی به میان آتش رفته و به سرعت شعله های آتش را خاموش و دود های جمع شده را از داخل ساختمان تخلیه کردند.


 مدیر آتش نشانی تصریح کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.


گفتنی است در حین مهار آتش یکی از آتش نشانان از ناحیه گردن آسیب دید که بی درنگ به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.





۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن