تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش ویژه‌ی «الکام‌گیمز» در نمایشگاه الکامپ 95 تشکیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بخش ویژه‌ی «الکام‌گیمز» در نمایشگاه الکامپ 95 تشکیل می‌شود
با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و حمایت مالی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بخش ویژه‌ی «الکام‌گیمز» (ElecomeGames) در نمایشگاه الکامپ امسال تشکیل می‌شود.

بخش ویژه‌ی «الکام‌گیمز» در نمایشگاه الکامپ 95 تشکیل می‌شود
 به گزارش دنیای ارتباطات در فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بخش به عنوان یک برند جدید در نمایشگاه الکامپ ایفای نقش می‌کند و بازی‌سازان می‌توانند با حمایت مالی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای جهت تهیه غرفه و معرفی و نمایش توانمندی ها و محصولاتشان اقدام نمایند.


لازم به ذکر است در این راستا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای 50 درصد هزینه غرفه برای شرکت‌های بازی‌سازی با سابقه فعالیت بیش از سه سال را پرداخت می‌کند.


شرکت‌های بازی‌سازی با سابقه فعالیت کم‌تر از سه سال شامل حمایت بیش‌تری می‌شوند و 70 درصد هزینه غرفه توسط بنیاد پرداخت می‌شود.


شرکت‌های بازی‌سازی جهت دریافت این تسهیلات حمایتی بایستی فرم مربوطه به نشانی http://www.ircg.ir/fa/form/18  را با ذکر متراژ مورد نظر خود تکمیل نمایند. متقاضیان در نظر داشته باشند که متراژ درخواستی در نهایت با توجه به تعداد درخواست‌ها ممکن است تغییر کند.


با توجه به محدودیت زمانی جهت نهایی شدن ثبت‌نام در الکامپ 95، اولویت اعطای تسهیلات به شرکت‌هایی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام کرده باشند.





۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن