تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حساب‌های شخصی واریز شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حساب‌های شخصی واریز شود؟
نماینده تهران گفت: از وزیر اقتصاد سوال دارم که کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حساب‌های شخصی واریز شود.

کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حساب‌های شخصی واریز شود؟
به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود صادقی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 24 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی شهادت شهید محسن خزائی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما را تبریک و تسلیت گفت.

وی از وزارت ارشاد به دلیل برگزاری موفق نمایشگاه مطبوعات با شعار «شفافیت و صداقت» تقدیر و تشکر کرد.
 
صادقی ضمن اظهار خرسندی از آزادی یاشار سلطانی گفت: در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی درباره افتتاح حساب‌های متعدد شخصی به نام رئیس محترم قوه قضاییه در فضای مجازی و حقیقی منتشر شده است، این اخبار و شایعات موجبات سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و مشوه نشان دادن جلوه دستگاه‌های حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم ساخته است.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی مصاحبه‌ای ضمن تکذیب این شایعات اظهار داشتند از 20 سال پیش از هماهنگی خزانه‌داری کل و بانک مرکزی مجموعه مبالغی با رعایت حدود قانونی و موازین شرعی برای قوه قضاییه به صورت سپرده در سیستم بانکی قرار گرفته است.
 
صادقی گفت: از وزیر اقتصاد سوال دارم توضیح دهند مقصودشان از حدود قانون و موازین شرعی چیست؟ کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حساب‌های شخصی واریز شود به ویژه اینکه بخش قابل توجهی از وجوه واریزی به این حساب‌ها متعلق به اشخاص حقیقی است و متعلق به اصحاب دعوی در محاکم حقوقی و کیفری و بعضاً متعلق به متهمان در دادسراهاست که بابت قرارهای وثیقه و تودیع خسارت احتمالی در صندوق دادگستری واریز می‌شود.
 
وی تاکید کرد: سوال من این است که کدام موازین شرعی اجازه می‌دهد قوه قضاییه در این وجوه تصرف کند؟ این وجوه را سپرده‌گذاری و سود حاصله را تملک کند؟
 
نماینده تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس محترم قوه قضاییه به عنوان قوه‌ای که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت است، تقاضا می‌کنم برای جلوگیری از ادامه سوءاستفاده‌های بیگانگان و برای شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی گزارشی از عملکرد این حساب‌ها اعلام کند.
 



۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن