تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817057713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسات شورای‎ گفت‎گوی دولت و بخش خصوصی باید ‎تخصصی‎تر شود - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
استاندار گلستان
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت موضوعات مربوط به کشاورزی گفت: نیاز است جلسات شورای‎گفت‎گو میان دولت و بخش خصوصی‎تخصصی‎تر شود و با توجه به اینکه امروز موضوعات زیادی در بخش کشاورزی مطرح شد برای مباحث باقی‎ مانده در بخش کشاورزی نیاز است جلسات بیشتری در این رابطه داشته باشیم. حسن صادقلو در نهمین جلسه شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع فعالان بخش خصوصی اظهار کرد: : باید به شورای گفت‎گو عقیده پیدا کرده و با حساسیت نسبت به مطالبات و موضوعات مطرح شده بخش خصوصی اقدام کنیم.

صادقلو به خرید تضمینی گندم در استان اشاره کرد و گفت: در سال 1392 تنها 650 هزار تن گندم در استان به صورت تضمینی خریداری شد و این در حالی است که در سال جاری میزان خرید تضمینی به یک میلیون و 380 هزار تن رسید و 82 درصد بهای خرید گندم نیز به کشاورزان پرداخت شده است که باید به این مهم توجه داشت.

وی عنوان کرد: از سویی قیمت گندم در سال گذشته یک هزار و 50 تومان بوده و امسال به یک هزار و 270 تومان رسیده است و این یک همت و کار جهادی بیشتری نیاز داشت تا بتوان محصولات کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه آماده دفاع از عملکرد خود و دولت هستم، ابراز داشت: میزان خرید گندم به صورت تضمینی در طی دو سال گذشته نزدیک دو برابر شده است و سعی کردیم که مطالبات کشاورزان نیز در سریع‌ترین زمان پرداخت شود و با پذیرش انتقادها و مسائل این آمادگی را دارم که از دولت با قدرت دفاع کنم.

صادقلو با بیان اینکه کارت اعتباری برای پرداخت تسهیلات خرید سم، کود و بذر در استان‎های دیگر به صورت پایلوت در حال اجرا است، گفت: قطعا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد که در صورت بررسی اجرای این طرح در استان‎های پایلوت، استان ما نیز بتواند از مزیت چنین کارت اعتباری برخوردار باشد.

وی افزود: نیاز است بخش مرتبط با کشاورزی و بخش خصوصی در راستای پاسخگویی به مطالبات در جلسات شورای گفت‎گو دولت و بخش خصوصی دعوت شوند.

استاندار گلستان با بیان اینکه پساتولید یکی از دل‎نگرانی مهم بخش خصوصی به شمار می‎رود، تبیین کرد: بخش خصوصی معتقد است که دولت بیشتر به موضوعات تولید توجه دارد و به مسائل پساتولید کمتر توجه کرده است و باید ما در جلسات شورای‎ گفت‎گو از صفر تا 100 تولید را در استان در نظر بگیریم.

صادقلو با بیان این که باید برای ارائه راهکار مناسب برای الگوی کشت، کم انگیزگی کشاورزان، ورشکست‎ها و رکودی که در پساتولید بخش خصوصی با آن رو به رو هستند در جلسه شورای گفت‎گو حاضر شویم، تصریح کرد: استان گلستان نیازمند به یک مرکز قدرتمند برای صادرات است و باید کاری کنیم که بتوانیم آن را به سمت اجرایی شدن سوق دهیم.

وی تبیین کرد: اگر یک مرکز در حوزه صادرات ایجاد کنیم تولید کننده نیز اطمینان خاطر بیشتری به دست می‎آورد و از این نظر یکی از مسؤولیت‎های بخش خصوصی تحقق اقتصاد مقاومتی در برش استانی است چرا که اقتصاد مقاومتی به نفع بخش خصوصی است.

وی در خصوص تقاضای بخش خصوصی برای منع خرید محصولات دیگر استان‎ها توسط دستگاه اجرایی استان گلستان، تصریح کرد: اگر بخش خصوصی دو شرط استاندارد بودن و قیمت مناسب محصولات خود را تضمین کند می‎توان از جایگاه استانداری دستگاه‎های اجرایی را به خرید محصولات استانی تشویق کرد.

استاندار گلستان ادامه داد: ملزم کردن دستگاه‎های اجرایی برای اینکه تنها محصولات استان را خریداری کنند از نظر قانونی مشکلاتی دارد و استانداری نمی‎تواند چنین تکلیفی کند.
انتهای پیام


پنجشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن