تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه باید از روستاها آغاز شود - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
روستاهای شمس آباد و کزج - خلخال
معاونت امور دهیارهای سازمان دهیاریها و شهرداری‌های کشور گفت: بیش از 62 درصد از اعتبارات دهیاری‌ها از سال 1382 تاکنون توسط دولت یازدهم پرداخت شده است. به گزارش ایسنا، سعید جندقیان در نشست با دهیاران و روسای شورای روستاهای آران و بیدگل اظهار کرد: از سال 1382 از  8150 میلیارد تومان اعتباری که به دهیارهای کشور اختصاص پیدا کرده فقط بالغ بر 5000 میلیارد آن در دولت یازدهم و در سه سال اخیر پرداخت شده است.

وی به اجرای طرح‌های در آمدزا در روستاهای مختلف کشور اشاره کرد و افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده روستاها و دهیارها با توجه به ظرفیت‌های خود برای منابع در آمدی پایدار اقدام کنند.

جندقیان از برنامه ریزی برای توسعه پایدار با استفاده از سیستم از پایین به بالا خبر داد و تصریح کرد: در این طرح توسعه از روستاها و مناطق محروم شروع می‌شود.

وی اقتصاد مقاومتی را هوشمندانه‌ترین راه برای توسعه پایدار دانست و گفت: در این طرح توسعه همه جانبه کشور در نظر گرفته شده است.

فرماندار آران و بیدگل نیز در این نشست با اشاره به مشکل تعاونی دهیاران آران و بیدگل گفت: اگر در بعد کلان به این تعاونی‌ها اعتقادی وجود دارد باید مشکلات آن ها در اولویت بررسی و حل قرار گیرد.

ابوالفضل معینی نژاد افزود: در حال حاضر اغلب روستاهای شهرستان آران و بیدگل منبع درآمدی پایداری ندارند به همین دلیل برای احیاء و حفظ بافت روستایی خود مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 20 درصد از جمعیت آران و بیدگل را روستاییان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر پروژه های روستایی توسط پیمانکاران انجام می‌شود و بیش از 40 درصد سرمایه پرت و تلف می‌شود، لذا به جاست که این اعتبارات به دهیارها تزریق شود تا طرح‌ها توسط خود مردم روستا و دهیاران انجام گیرد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه دهیاران و روسای شوراها به بیان مشکلات روستاها و دهیاری‌های خود پرداختند. انتهای پیام


چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن