تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق فروشگاه‌های یوسف آباد دستگیر شد + جزییات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سارق فروشگاه‌های یوسف آباد دستگیر شد + جزییات
سارقی که از فروشگاه‌های محدوده یوسف آباد و جهان آرا سرقت می‌کرد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سارق فروشگاه‌های یوسف آباد دستگیر شد + جزییات
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه های محدوده یوسف آباد و جهان آرا، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 125 قرار گرفت. 


مأموران در بررسی پرونده ها موفق شدند سرنخ هایی از سرنشین یک خودروی سواری در تمامی صحنه های سرقت به دست آورند، و پس از بررسی مشخصات خودرو و استعلام این مشخصات از مرکز کنترل پلیس پایتخت راننده آن شناسایی شد. 


مدتی بعد صاحب خودرو شناسایی شده و در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد مدتی است این شخص خودروی خود را به فردی دیگر فروخته است اما اقدام به تعویض پلاک نکرده است. 


با راهنمایی وی خریدار خودرو شناسایی شده و در منزل مسکونی اش به اتهام سرقت دستگیر و به کلانتری متنقل شد اما در بازجویی های انجام شده منکر هرگونه سرقت گردید ولی زمانی که در برابر فیلم های ضبط شده از سوی دوربین های مداربسته قرار گرفت به ناچار به سرقت از فروشگاه های مذکور اعتراف و به فروش اموال مسروقه به مالخران اعتراف کرد. 


سرهنگ ناصری رییس کلانتری 125 یوسف آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پرونده تکمیل و پس از دستگیری متهم و یک مالخر اموال مسروقه که با وی همکاری داشت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.





۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن