تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واحدهای صنفی مانع از فعالیت بازرسان شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: واحدهای صنفی مانع از فعالیت بازرسان شده‌اند
در حالي بيش از يك ماه از اجراي طرح مبارزه گسترده با عرضه‌كنندگان كالاي قاچاق در واحدهاي صنفي مي‌گذرد كه اين بار بازرسان اتاق اصناف، اتحاديه صنفي وسازمان صنعت، معدن و تجارت سراغ فروشندگان كفش ورزشي در بازار بزرگ تهران رفتند.
تاكنون دربازرسي‌هاي انجام شده از واحدهاي صنفي مختلف هيچ واكنشي ديده نشده بود اما اين بار ساكنان بازار بزرگ در راسته فروشندگان كفش ورزشي قبل از رسيدن بازرسان مغازه‌هاي خود را بستند و مانع حضور بازرسان در واحدهاي صنفي شدند.
در گزارش ميداني كه در اين بخش تهيه شد همه صاحبان واحدهاي صنفي در اين بخش از بازار با تجمع در مقابل مغازه‌هاي بسته شده اجازه فعاليت به بازرسان را ندادند.

پس از به نتيجه نرسيدن بازرسي در بازار بزرگ كه براي اولين باز ميزبان بازرسان طرح جمع‌آوري كالاي قاچاق از سطح عرضه بود پاساژ پلاسكو محل بعدي براي اجراي طرح انتخاب شد كه پس از حضور بازرسان در اين محل بازهم با درهاي بسته مغازه‌ها مواجه شدند به نحوي كه مجتبي عباسپور بازرس اصناف گفت: اطلاع ‌رساني به واحد‌هاي صنفي در مورد حضور بازرسان علت اين تعطيلي بي‌موقع است. اسماعيل قاسمي نماينده حقوقي اصناف هم گفت: اطلاع‌رساني نادرست به واحدهاي صنفي و ايجاد ترس در اين واحدها دليل اين برخورد واحدهاي صنفي با اجراي اين طرح است.

بنابراين گزارش با مداخله بازرسان اصناف وبازرس اتحاديه ومديريت پاساژ تعداد محدودي از واحدهاي صنفي در مغازه‌ها را گشودند و امكان اجراي طرح فراهم شد كه در اولين مغازه كفش‌هاي قاچاق كشف وضبط شد. در ادامه بازرسي از پاساژ پلاسكو يك انبار محل ذخيره كفش قاچاق با برندهاي امريكايي كشف شد. حسين شاه‌محمدي بازرس سازمان صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اينكه اين كفش‌ها از يكي از مناطق آزاد به تهران آمده است، افزود: هيچ گونه مدرك معتبري در بار ورود قانوني اين كفش‌ها وجود ندارد.




تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن