تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817075121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا شرکت هواپیمایی قطر ایرویز را جریمه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آمریکا شرکت هواپیمایی قطر ایرویز را جریمه کرد
سازمان هوانوردی فدرال آمریکا (اف ای ای) روز شنبه شرکت هواپیمایی ملی قطر (قطر ایرویز) را به علت پرواز بر فراز مناطق ناامن جهان 185 هزار دلار جریمه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، این اقدام در پی تحقیقی صورت گرفت که نشان داد که برخی از پروازهای شرکت هواپیمایی قطر (قطر ایرویز) در اواخر سال 2014 و اوایل 2015 از آسمان کشورهای خارجی صورت گرفته که اف ای ای آنها را مسیرهای ممنوع اعلام کرده است.

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا به این علت قدرت جریمه قطر ایرویز را دارد که پروازهای مورد نظر با کد پروازی مشترک با شرکت آمریکن ایرلاینز (ای ای) انجام شده و مسافران این پروازها ممکن است بلیت هایشان را از شرکت امریکن ایرلاینز خریده باشند و پروازها شماره دوگانه شرکت قطر ایرلاینز و ای ای را داشته اند.

آنتونی فاکس وزیر ترابری آمریکا گفت که سازمان هوانوردی فدرال، عبور پروازهای ایالات متحده را از برخی مناطق درگیری جهان ممنوع اعلان کرده است.

وی افزود: این وزارتخانه مسائل ایمنی هوانوردی و امنیتی را بسیار جدی می گیرد و در صورتی که محدودیت های مهم ایمنی و امنیتی رعایت نشوند، به اقدامات اجرایی ادامه خواهد داد.
وزارت ترابری آمریکا نگفته است که هواپیماهای قطر ایرلاینز برفراز کدام مناطق ممنوعه پرواز کرده است.

اما پایگاه اینترنتی اف ای ای، فهرست گسترده ای از مناطق سراسر جهان را منتشر کرده که عبور از آسمان آنها برای شرکت های هواپیمای آمریکایی یا شرکت های هواپیمای خارجی که با شرکت های هواپیمای آمریکایی دارای کد مشترک هستند، ممنوع است.

در همین حال نشریه تراول ویکلی نوشت که این جریمه ناشی از 16 پرواز قطر ایرویز است که هشت مورد آن برفراز یمن، هفت مورد از بخش های ممنوعه عراق و یک مورد از آسمان اوکراین صورت گرفته است.

سازمان ترابری فدرال آمریکا در پی سرنگون شدن پرواز شماره 17 شرکت هواپیمایی مالزی در ژوئیه 2014 بر فراز اوکراین این محدودیت های پروازی را برای نخستین بار در آوریل 2014 برای برخی نقاط اوکراین اعلان کرد و این ممنوعیت ها را در دسامبر 2014 و اکتبر 2015 تمدید کرد.

وزارت ترابری آمریکا در حکم خود که شامل جزئیات موارد نقض مقررات و جریمه آن است، از قطر ایرویز خواسته است از نقض مقررات در آینده خودداری کند.

قطر ایرویز اعلان کرد که نقش بسیار فعالی در نظارت بر نگرانی های امنیت هوانوردی در مناطق عملیاتی خود به عهده دارد و پس از آغاز تحقیق وزارت ترابری آمریکا، در باره موارد نقض مقررات توسط قطرایرویز، این شرکت تحقیق کاملی در این باره انجام داده است.

قطر ایرویز افزود: اکنون یک سامانه پیشرفته نظارت بر پروازها را به کار گرفته است که به این شرکت امکان ردیگری هواپیماهای این شرکت را در سراسر جهان و همچنین برقراری تماس با هواپیماهای خود را درباره شرایط ایمنی و امنیتی در مسیرهای پروازی می دهد.

این شرکت افزود: موارد نقض مقررات اف ای ای و عبور از مسیرهای ممنوعه پیش از اجرایی شدن کامل این سامانه تازه در میانه 2015 رخ داده است.

قطر ایرویز در سپتامبر سال جاری (2016) اعلان کرد که سامانه پیگیری پیشرفته تری را آزمایش می کند که از سال 2018 عملیاتی خواهد شد.



۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن