تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798511747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی اربعین در تهران از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راهپیمایی اربعین در تهران از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم
جلسه هماهنگی راهپیمایی اربعین در شهر تهران با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های شهر تهران در ساختمان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

راهپیمایی اربعین در تهران از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه مسئولیت راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) تا شهر ری در روز اربعین بر عهده سازمان فرهنگی هنری است، گفت: بزرگ‌ترین عزاداری در طول سال به مدت دو ماه متعلق به امام حسین (ع) است، البته در روضه‌های هفتگی هم ذکر این مصیبت ادامه دارد.


وی ادامه داد: شهرهای ایران هم هر سال خیلی خوب و ساماندهی شده عزاداری می‌کنند و باید کاری کنیم میدان امام حسین (ع) در عزای خامس آل عبا مرکزیت شهر تهران را پیدا کند و شهرداری تهران هم روی این مسئله تاکید دارد. در محرم اصلی‌ترین روز عاشوراست و در صفر اصلی‌ترین روز اربعین است. اربعین ویژه امام حسین (ع) است و برای ائمه دیگر و پیامبر اربعین نمی‌گیریم.


صلاحی افزود: یک ابتکار است که مردم از نجف با پای پیاده به کربلا می‌روند و اصل پیاده‌روی هم آنجاست، منتهی اگر کسی نتوانست برود، می‌تواند امسال در سومین سال راهپیمایی اربعین در تهران شرکت کند. مناسبت هم دارد؛ حرکت از میدانی به نام امام حسین (ع) آغاز می‌شود تا حرم کسی که زیارت او ثواب زیارت امام حسین (ع) را دارد. البته لازم نیست همه افراد کل مسیر را پیاده طی کنند، هر کس در حد توانش در این حرکت نمادین شرکت می‌کند.


وی با اشاره به اهمیت همکاری دستگاه‌های دیگر شهر تهران عنوان کرد: همه دستگاه‌ها باید همراه شوند و از مردم در این راه پذیرایی کنند. باید ایستگاه‌های صلواتی با نظارت درست برپا کنیم که حراست سازمان فرهنگی هنری این مسئولیت را به عهده دارد و هر کس هر کاری از دستش بر می‌آید انجام می‌دهد، اما لازم است شعارها فقط از یک نقطه پخش شود. سپاه محمد رسول‌الله تهران نیز با سازمان فرهنگی هنری همکاری دارد و امیدوارم کاری در خور مردم تهران انجام دهیم.
رئیس سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: از سازمان تبلیغات اسلامی، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم، سازمان صدا و سیما، شهرداری منطقه ۱۲ و سایر نهادها سپاسگزارم که ما را در این کار یاری می‌کنند.


حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با تشریح مسئولیت نهادهای مختلف در راهپیمایی اربعین شهر تهران گفت: شهرداری‌های مناطق ۱۴،۱۵،۷،۱۶و ۱۳ برای برپایی موکب‌هایی در مسیر راهپیمایی اعلام آمادگی کرده‌اند. مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری نیز کار توزیع سربند و پوستر را انجام می‌دهد و با هماهنگی‌که با شرکت مترو و اتوبوسرانی انجام شده، مسیر برگشت زائران از شهر ری رایگان خواهد بود.


وی در پایان گفت: شب اربعین در میدان امام حسین (ع) عزاداری برگزار می‌شود و طرح ۷۲+۱ در مسیر خیابان ۱۷ شهریور با هدف بصیرت افزایی، میزبان علاقه‌مندان است. همچنین ۲۰۰ هزار نسخه از متن زیارت اربعین آماده شده که بین عزاداران حسینی توزیع خواهد شد.





۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن