تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804256552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور بیش از ۲۰۰ دانشجوی زبان فارسی از پنج قاره جهان در دانشگاه علامه - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
سردر دانشگاه علامه
هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی ‌زبان فارسی توسط بنیاد سعدی و با همکاری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی تا ۸ شهریور ۱۳۹۵ با حضور بیش از ۲۰۰ دانشجو و استاد زبان فارسی در این دانشگاه برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، بنیاد سعدی با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی، هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی را به ‌منظور تقویت بنیه علمی و ارتقای سطح دانش استادان دانشگاه، مدرسان و معلمان و دانشجویان خارجی رشته زبان و ادبیات فارسی، روابط بین‌الملل، خاورمیانه، شرق‌شناسی و سایر رشته های مرتبط در مرداد و شهریور ۹۵ برگزار می‌کند.
این دوره با حضور دانشجویان و استادان زبان و ادبیات فارسی از پنج قاره دنیا در دو بعد آموزش زبان فارسی و برنامه‌های فرهنگی- تفریحی اجرا می‌شود. هدف از این دوره علاوه بر آشنایی با تاریخ، تمدن، فرهنگ و آداب ‌و رسوم ایران، تقویت دانش زبانی و مهارت‌های ارتباطی استادان خارجی زبان و ادبیات فارسی، تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن، نوشتن و توسعه توان ارتباطی فارسی آموزان خارجی و همچنین شناسایی زبان آموزان ممتاز برای ادامه تحصیل در ایران، عنوان شده است.
شرکت‌کنندگان در این دوره ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت می‌کنند و سپس در سطح‌های تعیین‌شده در کلاس‌های خود حاضر می‌شوند. در پایان دوره آموزشی از شرکت‌کنندگان آزمونی گرفته می‌شود و به آنان که دوره را با موفقیت در آزمونِ نهایی گذرانده‌اند «گواهینامۀ موفقیت» و به سایر شرکت‌کنندگان، «گواهی‌نامه حضور» داده می‌شود.
بنابر اطلاعیه عمومی بنیاد سعدی، مدت این دوره، حدود ۱۲۰ ساعت کلاس آموزشی است که به شکل ۸ ساعت در روز برگزار شده و کل مدت دوره با شمار روزهای برگزاری برنامه‌های جانبی‌، نزدیک به یک ماه خواهد بود.
همچنین برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان این دوره با فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌هایی خارج از ساعت‌های آموزشی و روزهای تعطیل تدارک دیده شده که شامل بازدید از مرکزهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، آثار تاریخی، شخصیت‌ها و مفاخر فرهنگی و ادبی است و حضور شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها الزامی است.
دوره دانش افزائی زبان فارسی از ۱۲ مرداد آغاز شده و تا ۸ شهریور در دانشگاه علامه طباطبائی ادامه خواهد داشت. فارسی آموزان ۱۲ مرداد در جلسه توجیهی شرکت کردند و امروز ۱۳ مرداد تعیین سطح خواهند شد. مراسم افتتاحیه این دوره نیز پنجشنبه ۱۴ مرداد ساعت ۱۱ در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی، سفرای کشورهای مهمان، فارسی‌آموزان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
ستاد اجرائی این دوره نزدیک به یک ماه است که در دانشگاه علامه طباطبائی تشکیل شده و با هماهنگی بنیاد سعدی در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ ملی برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم را انجام داده است. علاوه بر برنامه های آموزشی، فرهنگی و تفریحی و امکانات رفاهی که در محل دانشگاه، محل اسکان و نیز سطح شهر تهران برای فارسی آموزان در نظر گرفته شده، سفری سیاحتی به شهر اصفهان در تاریخ ۴ تا ۶ شهریور برنامه‌ریزی شده است؛ مراسم اختتامیه این دوره نیز در تاریخ ۸ شهریور برگزار خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری هشتاد و سومین دوره دانش افزایی زبان فارسی، آخرین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی از تاریخ ۱۳ مرداد تا ۹ شهریور ۱۳۹۴ و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده بود. انتهای پیام


چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن