تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817558477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از مظلوم يك اصل است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامي ايران يك انقلاب فرهنگي است، گفت: به سبب اينكه اين انقلاب داراي محتواي غني و پیام‌های ارزشمند است با كودتاها و انقلاب‌هاي كشورهاي ديگر تفاوت اساسي دارد. به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام علي قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در نشست مطبوعاتي كه پيش از ظهر امروز در شوراي هماهنگي تبليغات برگزار شد، با اشاره به اين‌كه انقلاب اسلامي ايران داراي محتوا و پيام است، اظهار كرد: انقلاب ما با حركات و تلاش‌هایی كه گاهی براي تغيير حکومت‌ها در كشورهاي ديگر انجام می‌شود تفاوت اساسي دارد.

وي با اشاره به اين‌كه در كشورهاي ديگر ممكن است كودتاهايي رخ دهد كه تنها دعواي بين دو حزب است، ادامه داد: در برخي از كشورها همچون امريكا و انگليس احزاب سعي دارند تا با تبليغات، يك حزب برنده شود اين در حالي است كه انقلاب جمهوري اسلامي ايران يك انقلاب بر مبناي فكر و فرهنگ بوده است.

قابل اضافه كرد: نظام پهلوي، بدی‌ها را ترويج كرده و زمینه‌ساز تسلط بيگانگان در كشور ما بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: انقلاب اسلامي براي تغيير اين وضعيت و رفع تسلط بيگانگان و همچنين دعوت به‌سوی خوبی‌ها اتفاق افتاده است.

قابل با اشاره به اين‌كه در راستاي پيروزي انقلاب روزهاي حساسي در طول مبارزه به وجود آمده، خاطرنشان كرد: ما امروز موظف هستيم تا وقايع آن روزها و هم‌چنين پيام انقلاب را زنده نگه‌داریم.

وي با اشاره به اين‌كه روزي ملت ما در ضعف و ناآگاهي بود و دشمن توانست به‌سادگی رهبر ديني و فكري ما را تبعيد كند، اظهار كرد: سال‌های بعد ملت ما بيدار شد و آن زمان نظام حاكم ماهيت خود را رو كرد و با گلوله پاسخ ملت را داد و اين در حالي است كه درنهایت توانستيم درنهایت سنگر ظلم را نابود كنيم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اين‌كه امروز 12 مناسبت در برنامه كاري شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین وجود دارد، تصريح كرد: 12 فروردين، روز قدس، سالگرد ارتحال حضرت امام، 7 تير، 17 شهريور، 8 شهريور، سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر، 9 دي، 13 آبان و 12 و 22 بهمن‌ماه ازجمله اين مناسبات مهم، ارزشمند و تاريخي است.

قابل با اشاره به اين‌كه تمام اين مناسبات داراي پيام هستند و درواقع محتواي فكري موجود در آن‌ها باعث به وجود آمدن و خلق اين روزها شد، اضافه كرد:‌ باورهاي دروني و اعتقادات مردم ما 22 بهمن را به وجود آورد و مردم را در صحنه مبارزه نگاه داشت.

وي با اشاره به اين‌كه خداوند در قرآن مجيد می‌فرماید ایام‌الله‌ها بايد زنده نگه‌داشته شده و از آن‌ها درس گرفته شود، گفت: اين مناسبت‌ها همواره بايد براي ادامه يافتن آن خط فكري و اصول، ارج نهاده شده و زنده نگاه داشته شود.
  حمايت از مظلوم يك اصل است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بيان اين‌كه يكي از محتواهايي كه در انقلاب اسلامي به عنوان يك اصل اساسي در نظر گرفته‌شده، حمايت از مظلوم است، تصريح كرد: درآیات و روايات آمده به ياري زنان و كودكان تحت ستم بپردازيد، زیراکسی كه نداي مظلومي را بشنود و جواب ندهد مسلمان نيست. قابل با بيان اين‌كه حمايت از مظلوم يك اصل اساسي شمرده می‌شود، ادامه داد: ما علاوه بر يادبود در مناسبات تاريخي، مناسبت‌های ديگري را نيز پاس داشتيم همچون قتل شیخ نمر باقر النمر كه از مردم دعوت كرديم تا با راهپيمايي عظيم در استان و كشور از اين مرد بزرگ و راه و روش او حمايت كنند.

وي توضيح داد: حمله و كشتار مردم آمريكا و قتل شيخ زكزاكي، تشييع پيكر شهداي گمنام، تشييع پيكر خانواده‌ شهداي برجسته و افتخارآفرين همچون همسر شهيد بابايي، تقبيح كشتار مسلمانان ميانمار، كشتار حاجيان در منا، حمايت از انتفاضه فلسطين و مناسبات ديگري كه در داخل يا خارج از كشور اتفاق می‌افتد ازجمله وظايف شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوانده می‌شود تا اين شورا در اين رابطه قدم بردارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اين‌كه دو حركت كودتا مانند عليه انقلاب به وجود آمد كه اصل و اساس نظام را تهديد می‌کرد، تصريح كرد: هنر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، شناخت لحظه و نياز زمان است.

قابل با اشاره به فتنه‌ای كه در 23 تير سال 78 رخ داد تشريح كرد: فتنه‌گران از كوي دانشگاه به بهانه حمايت از دانشجويان سعي در ايجاد فتنه داشتند با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حضور به‌موقع مردم انقلابي و بصير خنثي شد.

وي در ادامه تشريح كرد: در سال 88 نيز دشمن نقشه‌هاي خود را پياده كرد و نزديك به 7 ماه كشور را به بهانه تقلب در انتخابات در تلاطم نگه داشت، اين درحالي است كه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به كمك بازوانش يعني نهادهاي انقلابي و مردمي فراخواني داده و حركت زيبا و ارزشمند 9 دي در سراسر كشور را به وجود آورد و همان باعث شد اساس فتنه در كشور برچيده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اين‌كه اصل تشكيل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزو ابتكارات حضرت امام خميني(ره) بوده است، تصريح كرد: حضرت امام(ره) جمعي از بزرگان را در منزل خود دعوت كرده و فرمودند براي تبليغات در سطح داخل و خارج، نظامي بيانديدشيد و سپس مبلغي پول را نيز براي همين امر از اموال شخصي خود اختصاص دادند. دسيسه‌هاي دشمن با هماهنگي در تبليغات خنثي می‌شود قابل با بيان اين‌كه امام خميني(ره) فرمودند تبليغات بايد بر اساس معنويات باشد چراكه معنويات اساس اسلام است، اضافه كرد:‌ با هماهنگي و نظم در تبليغات تمام دسیسه‌های دشمن خنثي می‌شود.

وي تصريح كرد: با آن‌كه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین یک‌نهاد مردمي بوده و زیرمجموعه دولت نيست اما همواره نماينده مقام ولايت در طول عمرش در اين شورا نظارت داشته و كارها به تائید مقام معظم رهبري رسيده و هم‌چنين هميشه مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامي نيز بوده است. انتهاي پیام


سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن