تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816478290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم كودك ، 85 فيلم به نمايش در مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فيلم كودك ، 85 فيلم به نمايش در مي آيد
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): همدان - در نخستين روز برگزاري بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، 85 فيلم در شش سالن و شش سانس در شهر همدان به نمايش در مي آيد.


به گزارش روابط عمومي جشنواره ، در اين روز 11فيلم در بخش هاي نقاشي هاي متحرك روز سينما، مسابقه بين الملل ، ره آورد فجر و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال 2000اكران مي شود كه از آن جمله مي توان به " لوك خوش شانس به غرب مي رود" ، "قفل ساز"، "شهر مرزي " ،"نشاني " و"آواز گنجشك ها" مي توان اشاره كرد.
در تالار فجر، فيلم هايي در بخش مسابقه آثار ويدئويي كوتاه ، بلند و نيمه بلند و با سينماگران همدان اكران مي شود كه از جمله آن ها "روزنه اي به بهشت " و "بچه هاي كوچه دوازدهم " است و فيلم "شب پره كوچك " محصول كشور چين به صورت همزمان دوبله مي شود.
سينما كانون ، دو سانس اول خود را به بخش ويژه كودكان و نوجوانان اختصاص داده كه "شادونه و شبح سياه " و "فضانوردان " در اين بخش به نمايش در مي آيد.
بخش مسابقه آثار ويديويي بلند، بين الملل و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان با نمايش "جعبه موسيقي " ، "فضانوردان " ، "بارون مياد جرجر"، "هامون و دريا" ، "سفر به سرزمين اعداد" و "دانيل و سگهاي برتر" دنبال مي شود.
در تالار معلم ، هفت فيلم در بخش هاي ويژه كودكان و نوجوانان ، چشم انداز سينماي كودك و نوجوان هند، مسابقه سينماي ايران و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال 2000 ، به روي پرده مي رود كه "كتوني سفيد" ، "در جستجوي قلب " و "زمزمه بودا" از آن جمله است .
در تالار دانش آموزان نيز 13فيلم نمايش داده مي شود كه مي توان به "بچه هاي كوچه دوازدهم " ساخته "شاپور غريب " ، "به اسبم دست نزن " محصول كشور آلمان كه به صورت همزمان دولبه مي شود ، اشاره كرد.
در مجتمع بوعلي سينا، دو سانس اول به مصاحبه هاي مطبوعاتي و نشست ها اختصاص يافته و 11 فيلم در چهار سانس باقيمانده اكران مي شود كه در بخش هاي مسابقه بين الملل و سينماي ايران به رقابت مي پردازند.
تالار بسيج نيز شاهد اكران 12 فيلم است و "قند تلخ " ساخته "محمد عرب گرگاني " و "آلوين و موش خرماها" به صورت دوبله همزمان از جمله آثار به نمايش در آمده در اين تالار خواهد بود.
در نخستين روز برگزاري بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، همچنين 16 فيلم در سينماهاي شهرستان هاي استان همدان به روي پرده مي رود.
فيلم "بچه هاي جاسوس 3" به كارگرداني "رابرت كرودريكز"، "محبوبه " به كارگرداني "وحيد نيكخواه آزاد"، "كسي مثل هودر" به كارگرداني "هريك روين "، "اي سي دي " به كارگرداني "محمد درمنش "، "شيطان كوچك من " به كارگرداني "كوبي دي ساي " و "از بهشت بر زمين " به كارگرداني "مهدي عبدالهي " در شهرستان هاي اسداباد، كبودراهنگ و رزن به نمايش در مي آيد.
همچنين فيلم هاي خارجي "سه راهزن " به كارگرداني "هايوفريتاژف " ، "بي بي بولو كسبرگ " به كارگرداني "هرمين هولت گبورگ " و فيلم "سگ و ژنرال " و "پرنده ها" به كارگرداني "فرانسيس نيلسن " نيز به ترتيب در شهرستان هاي ملاير، نهاوند و تويسركان به نمايش در مي آيد.
فيلم هاي ايراني در نظر گرفته شده براي اكران در سينماهاي شهرستان هاي ملاير، نهاوند و تويسركان در نخستين روز به ترتيب "ماه قرمز" به كارگرداني "سعيد ابراهيمي فر"، "به خاطر خواهرم " به كارگرداني "حجت الله سيفي " و "سفر به سرزمين دور" به كارگرداني "ساسان پسيان " است .
در شهرستان لالجين نيز فيلم هاي "تعطيلات با روح " به كارگرداني "پرند لئوبورگر" و "سبز كوچك " به كارگرداني "غلامرضا رمضاني " و در شهرستان فامنين فيلم "فرمانده من آقاي زيرزميني " به كارگرداني "جانگ سون سونگ " و "آئين دلبري " به كارگرداني "محسن دامادي " روي پرده مي رود.
230 خبرنگار، عكاس ، تصويربردار و گروه هاي گزارشي بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان در همدان را پوشش مي دهند.
از اين تعداد 150 نفر از شبكه هاي تلويزيوني سراسري ، روزنامه هاي سراسري و دفاتر مركزي خبرگزاري ها به همدان آمده اند.
80نفر از فعالان عرصه مطبوعاتي در استان همدان نيز به پوشش اخبار جشنواره مي پردازند.
بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، يكم تا پنجم تيرماه در همدان برگزار مي شود.
272فيلم خارجي و داخلي در اين جشنواره اكران مي شود.
در عين حال ، گروه فيتيله با حضور در شهر همدان برنامه هايي را درباره كودكان و نوجوانان همداني و جشنواره كودك اجرا مي كند.
برنامه "آن روي سكه " نيز با حضور "عباس شجاع " و "بهنوش بياتي " از روزژ جمعه تا پايان جشنواره و برنامه هاي موتور امداد (حامد قلقلي ) با هنرنمايي "حامد زحمت كش " و "شهرام لاسمي " و "خونه خاله " (خاله سارا و زينگول ) با هنرمندي "سارا روستاپور" و "علي كاظمي " از يكم تا پنجم تيرماه در سطح شهر همدان به اجراي برنامه مي پردازند.
اين گروه ها، ساعت 9 تا 11 و 18 تا 19 و 30 برنامه اجرا مي كنند .
مجريان ويژه برنامه كودك شبكه يك و پنج نيز در جمع نونهالان همداني حاضر و در شادي آن ها شريك شدند.
"مصطفي رحماندوست " شاعر نام آشناي همداني نيز در آستانه برگزاري بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان همدان ، براي عروسك هاي اين جشنواره شعر سرود.ك /3
564/645**1184
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن