تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد متوسط هشت تا 10 درصدی قیمت مسکن در تهران /انتظار رونق در نیمه 96


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رشد متوسط هشت تا 10 درصدی قیمت مسکن در تهران /انتظار رونق در نیمه 96
یک کارشناس مسکن اعلام کرد: آمار معاملات انجام شده مسکن در نیمه نخست امسال در تهران نشان می دهد که بطور متوسط رشد قیمت هشت تا 10درصدی نسبت به پارسال تحقق یافته و انتظار می رود در نیمه نخست 96 بازار خرید و فروش مسکن در کشور رونق بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز : مصطفی قلی خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، هنگام بازدید از غرفه این سازمان در بیست دومین نمایشگاه مطبوعات افزود: اطلاعات موجود نشان می دهد که در شمال تهران معاملات مسکن در 6 ماهه نخست امسال نسبت به 94 بین 10 تا 12 درصد افزایش یافته، اما در جنوب تهران همچنان بازار مسکن در رکود بسر می برد.

وی گفت: رکود در بازار مسکن جنوب تهران ناشی از ناتوانی خریداران در جنوب تهران است و این امر نشان می دهد که هنوز قشر پایین جامعه برای خرید مسکن توانمندی لازم را ندارد.

این کارشناس مسکن تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد که معاملات مسکن در غرب تهران در این مدت بین هشت تا 10 درصد افزایش یافته و در استان البرز نیز بازار خرید و فروش مسکن در 6 ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته بین هشت تا 10 درصد رشد داشته است.

بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت، صداقت» از 14 تا 21 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپا است.



۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن