تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812916727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال سرد کاربران از آخرین نسخه آندروید | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: در حالی که ۱۱ هفته از عرضه تازه ترین نسخه از سیستم عامل آندروید موسوم به ۷.۰ Nougat می گذرد تنها ۰.۳ درصد از کاربران از آن استفاده کرده اند که آماری ناامیدکننده برای گوگل محسوب می شود.

به گزارش تراز ، به نقل از ان دی تی وی، بر اساس اطلاعاتی که توسط خود گوگل منتشر شده، ۷.۰ Nougat چندان مورد توجه قرار نگرفته و اکثر کاربران ترجیح می دهند کماکان از نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل استفاده کنند.

گوگل به علت این مسئله اشاره ای نکرده، اما برخی تحلیل گران معتقدند با عرضه گوشی پیکسل گوگل و استقبال نسبی از آن در ماه های آینده استفاده از آندروید ۷ افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر نسخه ۴.۴ آندروید که به کیت کت مشهور شده با اختصاص ۲۵.۲ درصد از کل کاربران گوشی ها و تبلت های آندرویدی در رتبه اول است و نسخه ۶ اندروید با سهم ۲۴ درصدی رتبه دوم را دارد. نسخه ۵.۱ آندروید هم با سهم ۲۲.۸ درصدی در رتبه سوم است.

کمترین میزان استفاده از آندروید با سهم ۰.۱ درصدی مربوط به نسخه ۲.۲ این سیستم عامل است. سیستم عامل آندروید محبوب ترین سیستم عامل تلفن همراه جهان است و بیش از ۸۷ درصد از کاربران گوشی و تبلت از آن استفاده می کنند. پس از این سیستم عامل iOS اپل در رتبه دوم است.


منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 19 آبان 1395 - 12:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن