تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804020659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی اردبیل
با حضور مسؤولان کشوری و استانی روسای جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی نیروهای مسلح استان اردبیل معرفی شدند.
به گزارش جوان از اردبیل، در این مراسم که با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور مسئولان و نمایندگان استان اردبیل در سالن اجتماعات دادگستری استان اردبیل برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های عبدالله شاکری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل کریم نوروزی به عنوان رئیس جدید این مجموعه معرفی شد تا فعالیت خود را آغاز کند. همچنین در این مراسم از زحمات چندین ساله فضایل محمدی دادستان سابق نظامی استان اردبیل  قدردانی و سید محسن قریشی به عنوان دادستان نظامی جدید استان اردبیل معرفی شد. در این مراسم رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه ما در استانی در حوزه قضایی فعالیت می‌کنیم که مردم آن به ولایت‌مداری، تدین شهره هستند، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح که زیر مجموعه دستگاه قضایی است در این استان با فرماندهان رشید، دلاور و با اخلاصی در حوزه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و ارتش روبه‌رو است که به معنای واقعی سرمایه‌های ملی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند. حجت‌الاسلام محمد علی قاصدی افزود: هم در سخنان و کلام آنها و هم رفتار و اقدامات این دلاورمردان رگه‌هایی از پایمردی، وفاداری به اسلام و انقلاب و عشق به ولایت را به خوبی می‌توان مشاهده کرد به طوری که اکثر آنها نیز یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند. وی با یادآوری اینکه کارکردن با چنین نیروهای ارزشی در قالب سازمان قضایی نیروهای مسلح در ان استان راحت‌تر و مناسب‌تر است، تصریح کرد: ما در استان اردبیل یک فضای مطلوبی را در چنین مجموعه‌هایی شاهد هستیم به طوری که با حفاظت و حراست از چنین مجموعه‌های نظامی سعی بر این است اگه اگر خطا و کوچکترین انحرافی باشد به جد از آن پیشگیری شده و جلوی گسترش آن گرفته شود.


  رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: نیروهای مسلح ما امروز با تبعیت از فرماندهی کل قوا و حفظ دستاوردها و ارزش‌های نظام اسلامی سعی می‌کنیم در استقرار و عظمت این کشور نقش‌آفرینی کنند و قطعا این سازمان که از زیرمجموعه‌های دستگاه قضا است تلاشش بر این است تا یاریگر چنین مجموعه‌هایی در صیانت از ارزش‌ها، حافظ  امنیت، ‌استقلال، نظم و اقتدار باشد. قاصدی ادامه داد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در کنار برخی سازمان‌ها و نهادهای دیگر که از زیر مجموعه‌های دستگاه قضا به شمار می‌روند تنها به دلیل اهمیت جایگاه نیروهای نظامی و انتظامی شکل گرفتند تا در لباس ارزشی خدمت به نظام تخلف و انحرافی رخ ندهد  چرا که در شان نظامی اسلامی ما نیست که نیروهی مسلح آن آلوده به تخلفات و یا جرایمی باشد.


  وی افزود: با توجه به اینکه بروز تخلف و یا برخی انحرافات در قالب نیروهای مسلح با عواقب خطرناک و همچنین جرایم سنگینی روبه‌رو است به همین خاطر مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان اردبیل با همراهی و همدلی کلیه نیروهای مسلح تلاش می‌کند تا به دور از مسامحه و قصور  با تخلفات برخورد جدی کرده و رویکرد پیشگیرانه را نیز در دستور کار قرار دهد. رئیس کل دادگستری استان اردبیل با مطلوب ارزیابی کردن خدمات قضایی نیروهای مسلح و پایین بودن جرایم در این حوزه از تلاش‌های روسای قضایی سازمان نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان اردبیل قدردانی و  خطاب به مسؤولان جدید گفت: در مجموعه قضایی هیچ کس به دنبال ریاست نیست بلکه عهده‌داری این وظایف مسئولیت‌های سنگین‌تری را بر دوش افراد قرار می‌دهد تا با رغبت و انگیزه بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی حاضر و مهیا باشند.





تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن