تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله آنلاین مرکز تلفن ستاد کلینتون را مختل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حمله آنلاین مرکز تلفن ستاد کلینتون را مختل کرد
انجام یک حمله آنلاین مرکز تماس تلفنی حامی ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری امریکا را در آخرین ساعات مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور مختل کرد.
فارس: NextGen Climate یک گروه حامی هیلاری کلینتون می گوید شاهد اختلالاتی در نرم افزار تماس تلفنی خود بوده و علت این مساله یک حمله آنلاین است.

به گزارش وال استریت،حمله یاد شده یک شرکت فناوری به نام تی سی ان را در ایالت یوتای آمریکا هدف قرار داده که خدمات تماس تلفنی انبوه از طریق اینترنت به شرکت ها و گروه های علاقمند ارائه می دهد.

سخنگوی شرکت تی سی ان می گوید مشکلات نرم افزاری حدود یک ساعت ادامه داشت و از ساعت 2:35 دقیقه دیروز به وقت محلی اغاز شد و باعث کند شدن روند ارائه خدمات از سوی ان گردید و در نهایت باعث شد خدمات رسانی این شرکت برای ساعاتی مختل شود.

برخی منابع از حملات بوت نت به این شرکت با سواستفاده از بدافزار Mirai خبر می دهد. Mirai برای حمله بی سابقه به دهها سایت اینترنتی در تاریخ 21 اکتبر گذشته مورد استفاده قرار گرفت و این امر باعث شد سایت های یاد شده چندین ساعت از دسترس خارج شوند.

Mirai بدافزاری با قابلیت آلوده سازی بالاست که می تواند روترها، دوربین های مداربسته متصل به اینترنت و ... را آلوده کند و شبکه ای از ابزار آلوده را برای اجرای حملات دی ان اس و ایجاد ترافیک بالا بر روی سایت های هدف تجهزی نماید. تحقیقات برای شناسایی عوامل حمله مذکور ادامه دارد.






تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن