تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبرد نابرابر کلینتون و ترامپ در رسانه های روس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: رسانه های روسی یک روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به حمایت های گسترده رسانه ای و همچنین پشتیبانی های باراک اوباما از هیلاری کلینتون در برابر دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پرداخته‌اند.

خبرگزاری ایتارتاس در این زمینه به تداوم سفرهای تبلیغاتی رئیس جمهوری آمریکا برای پشتیبانی از کلینتون پرداخته است.

این خبرگزاری نوشت: اوباما در سفر اخیر خود به اورلاندو گفت که به دلیل روحیه ترامپ جمهوریخواه هیچ اعتمادی برای واگذاری چمدان اتمی به وی در صورت راهیابی به کاخ سفید وجود ندارد.

ایتارتاس همچنین در باره حمایت های رسانه ای از کلینتون در رقابت های انتخاباتی افزوده است: سی. ان. ان از حزب دمکرات خواسته بود تا پرسش های مورد نظر را برای مصاحبه این شبکه با ترامپ تنظیم و ارائه کند.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه نیز در این باره گزارش داد: ترامپ رقیب کلینتون بارها از اف بی آی خواست در مورد فساد مالی و کارنامه خلاف قانون نامزد حزب دمکرات تحقیق کند.

این شبکه افزود: بنیاد کلینتون در واقع یک صندوق خانوادگی بود که از طریق آن دهها میلیون دلار از کشورهای مختلف جهان پول جمع آوری می شد.

در این گزارش همچنین آمده است که کلینتون در قتل معمر قذافی حاکم وقت لیبی در جریان سرنگونی حکومت این کشور که سال 2011 رخ داد، نقش داشته است.

شبکه سراسری ان. تی. وی روسیه هم گزارش داد که پلیس فدرال آمریکا اطلاعات مربوط به دسترسی کلینتون به مسائل محرمانه را نادیده گرفته است.

این رسانه همچنین افزود: یک روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عنوان مهمترین موضوع سیاسی این کشور، اف بی آی به جنجال ایمیل ها که می توانست آرزوی کلینتون را برای ورود به کاخ سفید بر باد بدهد، پایان داد.

ان. تی. وی در پایان گزارش خود نیز آورده است: سخنان رئیس اف بی آی نیز بهتر از هر فیلم تبلیغاتی دیگر به کلینتون برای جذب رای کمک می کند.

خبرگزاری روسیا سگودنیا هم روابط کنونی مسکو و واشنگتن را بررسی کرده و نوشته است: فقط یک معجزه بزرگ می تواند سبب بهبودی روابط روسیه و آمریکا شود.

روسیا سگودنیا مستند به دیدگاههای کارشناسان افزود: روابط مسکو و واشنگتن در مسیر رویارویی قرار گرفته است و روسیه اذعان دارد که امیدی برای نوسازی همکاری ها وجود ندارد.

رسانه روسی ادامه داده است: دولت اوباما سیاست رویارویی و تنش آفرینی با روسیه را تاکنون اجرا کرده و چنین می نماید که در حال پایان کار نیز همچنان این رویکرد را حفظ می کند و این روند بسیار خطرناک است.

در پایان مطلب روسیا سگودنیا آمده است: در دوره مسئولیت هیلاری کلینتون به عنوان وزیر خارجه آمریکا، نوسازی روابط با روسیه شروع شد، اما بسیار زود پایان یافت و جای خود را به تنش های جدید در روابط داد.

آمریکا و روسیه در پائین ترین و سردترین دوره روابط دو کشور قرار دارند که در بدبینانه ترین ارزیابی ها از سال 1991 زمان فروپاشی شوروی تاکنون بی سابقه بوده است.

روابط واشنگتن و مسکو از سال 2014 در سه محور گسترش نفوذ نظامی ناتو بوِیژه آمریکا نزدیک و حتی هم مرز روسیه در شرق اروپا، دریای بالتیک و اوضاع سوریه تیره شده است.

از سوی دیگر، آمریکا و اتحادیه اروپا از سال 2014 با طرح اتهام دخالت روسیه در درگیری های شرق اوکراین و کمک به مخالفان دولت این کشور، مجموعه ای از تحریم های گسترده اقتصادی و مالی ضدروسی را وضع کرده اند که واکنش متقابل مسکو را در پی داشته است.

تلاش برای تاثیرگذاری در انتخابات آمریکا به نفع ترامپ، هک کردن صندوق های ایمیلی حزب دمکرات برای انتشار مطالب محرمانه و الگوگیری ترامپ از پوتین اصلی ترین اتهام های ضدروسی هیلاری کلینتون بود.

اما نامزد جمهوریخواه بر لزوم همکاری روسیه و آمریکا در حل مسائل جهانی و توان مدیریتی برتر پوتین در مسائل بین المللی تاکید می کرد و همچنین از مواضع مسکو در برابر بحران اوکراین برخلاف دیدگاه واشنگتن و اتحادیه اروپا حمایت ضمنی کرد که در روسیه با استقبال مواجه شد.




۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن