تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق ایران با یک شرکت خارجی برای تامین مالی خرید ۱۷ ایرباس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ایران با یک شرکت خارجی اجاره دهنده هواپیما برای تامین مالی ۱۷ هواپیمای اولی که قصد دارد از ایرباس خریداری کند به توافق رسیده است.



به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، رویترز نوشت: منابع آگاه گفتند، ایران با یک شرکت خارجی اجاره دهنده هواپیما برای تامین مالی 17 هواپیمای اولی که قصد دارد از ایرباس خریداری کند توافق کرده است. این توافق می تواند گامی در جهت برطرف کردن موانع پیش روی ایران برای واردات هواپیما پس از لغو تحریم ها در ماه ژانویه باشد. این توافق یکی از موانع مهم خرید هواپیما یعنی مسئله تامین مالی را حل می کند، اما منابع آگاه هشدار می دهند که ماه ها مذاکره بین ایران و شرکت های هواپیماسازی احتمالا موانع جدیدی را مطرح ساخته است. مقامات ایرانی از افشای نام این شرکت اجاره دهنده هواپیما خودداری کرده اند، اما منابع صنعتی در ماه سپتامبر گفته بودند که ایران در مراحل نهایی مذاکرات با شرکت دوبی ایروسپیس در مورد تامین مالی خرید هواپیماست. یک مقام ارشد ایرانی بدون توضیح بیشتر گفت: «ما قراردادی برای تامین مالی خرید 17 فروند هواپیما منعقد کرده ایم.»




دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 15:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن