تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799942786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي پرونده شهرداري در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي/انصاری: مگر فراموش كرده‌ايد كه زماني بايد نفت را در برابر غذا معامله مي‌كردیم؟!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بررسي پرونده شهرداري در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي/انصاری: مگر فراموش كرده‌ايد كه زماني بايد نفت را در برابر غذا معامله مي‌كردیم؟!
برخی نشریات امروز کشور از نشریات منافقین در اول انقلاب و بعضی رسانه‌های ضد انقلاب کپی‌برداری می کنند و مطالبی را که منتشر می‌کنند در راستای نهادینه کردن ناامیدی و تهمت در جامعه است
به گزارش نامه نيوز، معاون حقوقي روحاني در نمايشگاه مطبوعات خبر شكايت دولت از برخي رسانه هاي هتاك كه اخبار خلاف واقعيت و مسموم را به جامعه تزريق مي‌كنند. اين اتفاق در حالي رخ داده است كه رسانه هاي مخالف دولت از هر بهانه‌اي براي تخريب بي مبنا و اساس كابينه و شخص حسن روحاني استفاده مي‌كنند.

 مجيد انصاري در اين نشست خبري كه با حضور نمايندگان رسانه هاي مختلف صورت گرفت، در پاسخ به شيطنت خبرنگار فارس اين سخنان را بيان كرد و بعد از اندكي اين اظهارات به تيتر يك رسانه‌هاي خاص تبديل شد.

او از بي اعتنايي اين رسانه‌ها به موفقيت هاي دولت در عرصه‌هاي مختلف به ويژه دستاوردهاي برجام نيز انتقاد داشت.

 انصاري بدون اينكه به رسانه‌خاصي اشاره كند خطاب به حضار گفت: مگر فراموش كرده‌ايد كه زماني كشور به حالي درآمده بود كه بايد نفت را در برابر غذا معامله مي‌كرد؟!

انصاري خبر داد كه دولت از برخي روحانيون و نمايندگان نيز به دادگاه ويژه روحانيت و هيات نظارت بر رفتار نمايندگان شكايت كرده و اين روند در حال پيگيري است.

معاون روحاني در ادامه روشنگري كرد كه اگر شكايتي از فردي يا رسانه اي صورت گرفته است در راستاي جلوگيري از تضييع حقوق مردم است و اعلام كرد رييس‌جمهور تاكيد دارد آن پرونده‌هايي كه به شخص روحاني باز مي‌گردد را پيگيري نكنند و اگر به منافع ملي و افكار عمومي صدمه وارد شده است، آن را پيگيري كنند.

انصاري در پاسخي به سوال خبرنگاري كه اذعان داشت سرو صدا ها و رقم سازي‌هاي بيخود در رابطه با صندوق فرهنگيان براي لاپوشاني فسادهاي دولت قبل است باجديت اعلام كرد كه دولت با اين فشارها عقب نشيني نمي‌كند. دولت پاكدست بوده و خواهد ماند.

اين عضو اصلاح طلب كابينه اعتراض شديدي نيز به رسانه هايي داشت كه از منابع بيت‌المال تغذيه كرده و عليه دولت منتخب مردم اقدام مي‌كنند. در ادامه محور سخنان مجيد انصاري معاون حقوقي رييس‌جمهور را مي‌خوانيد:

تشكر از دوستان اعتراض به دشمنان رسانه‌اي

نقش موثر رسانه‌ها در تغذیه فکری جامعه و انتقال مطالب بین مسئولان و مردم و اعمال نظارت عمومی بین رسانه‌ها و مسئولان و نقش اصلاح‌گرانه‌ای که رسانه‌ها در جامعه ایفا می‌کنند، از شاخصه‌های مهم نقش رسانه‌ها و مطبوعات است.

در جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی، آزادی بیان و قلم مورد تاکید است و دولت تدبیری و امید نیز خود را موظف به حمایت از آزادی بیان و رسانه‌ها می‌داند.

دولت از نقد منصفانه همه رسانه‌ها در مسیر پیشرفت کشور کمک می‌گیرد و در برابر برخی جریانات تخریب‌گر و اتهام‌افکن از رسانه‌هایی که حامی دولت هستند، حمایت می‌کند.

ديگر خبري از تغيير كابينه نيست

دولت برنامه تغییر دیگری در کابینه ندارد و برخی شایعات پیرامون تغییر آقای نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور یا برخی وزرا صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

شكايت و قدرداني از برخي نمايندگان

از نمایندگان دوره دهم مجلس که با رای به هر سه وزیر علیرغم فضای سنگین رسانه‌ای علیه این وزرا باعث انتخاب آنان شدند، تشکر می‌کنم. این اقدام نمایندگان پاسخ عملی مثبت به بداخلاقی‌ها و اتهام افکنی‌ها علیه وزرای پیشنهادی دولت بود.

درباره مواردی که از تریبون مجلس به وسیله نمایندگان مطرح می‌شود و بعضا اتهاماتی را به اعضای دولت وارد می‌کنند، طبق آئین‌نامه داخلی مجلس به هیئت نظارت بر نمایندگان شکایتی ارائه شده که در حال پیگیری آن هستیم.

هجمه بي سابقه به رييس‌جمهور

دولت برای دفاع از اصل آزادی رسانه‌ها تاکنون خویشتنداری داشته است و هجمه‌های علیه رئیس جمهور در این دوره قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست. همانطور که معاونت حقوقی رئیس جمهور در دفاع از حرمت و آزادی وظایفی دارد مطبوعات و رسانه‌ها نیز در کنار حق و آزادی بیان تکالیفی در حوزه رعایت حقوق دیگران دارند.

كپي برداي عده اي از منافقين

در قبال هرگونه ایراد و تهمت و تخریب علیه رئیس جمهور به عنوان شخص دوم کشور نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم. برخی نشریات امروز کشور از نشریات منافقین در اول انقلاب و بعضی رسانه‌های ضد انقلاب کپی‌برداری می کنند و مطالبی را که منتشر می‌کنند در راستای نهادینه کردن ناامیدی و تهمت در جامعه است.

در این راستا در مواردی محدود و معدود با چند نشریه که به تذکرات ما توجه نکردند و آشکارا به نقض حقوق دیگران پرداختند، اقدام حقوقی کردیم و قوه قضائیه هم طبق قانون به این موارد رسیدگی می‌کند. در اینجا لازم می‌دانم به این نکته اشاره کنم که ریاست محترم جمهوری تاکید دارند آنجا که بحث شخص خودشان مطرح است، معاون حقوقی با خویشتنداری برخورد کند و از شکایت صرفنظر کند ولی آنجا که بحث تشویش اذهان عمومی مطرح است ما به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم.

درباره شکایت‌ها هم باید بگویم تنها دو مورد بوده است که مربوط به مدیران برخی رسانه‌ها بود و این دو مورد را به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع دادیم.

پيگيري اقدامات شهرداري در ستاد مبارزه با مفاسد

مسكن‌هاي نجومي و رسيدگي به آن در حوزه کاری دولت نبوده و به قوه قضائیه بر می‌گردد البته در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور پرونده‌هایی تشکیل شده که من از جزئیات آنها بی‌خبرم.

يادآوري‌ منفعت‌هاي برجام

مگر ما ادعا کرده بودیم که آمریکا با برجام خوش عهد خواهد شد؟ اولین دستاورد برجام متوقف کردن ماشین تحریم علیه ملت ایران بود و اگر ما برجام را نمی پذیرفتیم امروز باید برنامه نفت در برابر غذا را اجرا می‌کردیم. ما در سایه برجام از ذیل فصل 7 منشور سازمان ملل خارج شدیم و دلیل امنیت موجود در جامعه علاوه بر تلاش نیروهای نظامی و امنیتی تلاش دولت برای هرینه در بخشهای امنیتی کشور است.

پيگيري حقوق شهداي منا

با همکاری خانواده‌ها و دستگاههای ذیربط پیگیریهای گسترده‌ای در این باره داشته‌ایم ولی به دلیل قطع مراودات با عربستان و عدم امکان حضور وکلا این پیگیریها با مشکل مواجه شده است ولی با تلاش وزارت خارجه برای بکارگیری وکلای بین‌المللی همچنان در حال پیگیری این موضوع هستیم و تا استیفای حقوق کامل ملت دست از پیگیری نخواهیم داشت و از حکام سعودی می‌خواهیم تا مجرمین این فاجعه را به سزای اعمال خود برساند.

صندوق فرهنگيان و ممنوع‌التصويري يك رييس‌جمهور

بخشی از مسائل مالی ندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به معوقات بانکی است و بخشی هم مربوط به سوء استفاده وام گیرندگان از این صندوق است که با تعامل با قوه قضاییه به جد در حال پیگیری هستیم. درباره ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات امیدوارم هیچ مسئول ممنوع‌التصویری نداشته باشیم و مشکل ایشان هم حل شود.





۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن