تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاری: تغییر دیگری در دستور کار دولت نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انصاری: تغییر دیگری در دستور کار دولت نیست
معاون حقوقی رئیس جمهور درباره برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر تغییرات در کابینه دولت و همچنین اعضای دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: برنامه تغییر دیگری تاکنون در دستور کار دولت نبوده است و مسائل مطرح شده صرفا گمانه زنی رسانه‌ای است.


به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در نشستی خبری که صبح امروز در محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات برگزار شد با تاکید بر اهمیت و نقش رسانه ها و مطبوعات در کشور خاطر نشان کرد: همواره رسانه ها و مطبوعات در جامعه ای آزاد و پویا، نقشی برجسته بر عهده داشته اند. رسانه ها نقشی بسیار تاثیر گذار در تغذیه فکری جامعه و انتقال متقابل مطالب و مسائل میان مسئولان و مردم بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: افتخار داریم که در نظام جمهوری اسلامی ایران و براساس قانون اساسی و تاکیدات اسلام آزادی بیان، آزادی قلم و آزادی مطبوعات همواره مورد تاکید بوده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید افتخار دارد که خود را موظف به حمایت از آزادی بیان و حراست از آزادی مطبوعات و رسانه‌ها می‌داند اظهار کرد: دولت داوطلبانه و خاضعانه از همه اصحاب رسانه درخواست دارد تا دولت را نقد منصفانه کنند و دولت را در مسیر اداره بهتر و درست جامعه یاری نمایند.

انصاری همچنین با تقدیر از رسانه های منصف کشور گفت: از رسانه های منصف و حامی دولت که در کارزار نابرابر رسانه ای در برابر برخی از جریانات تخریب گر از دولت و رئیس جمهور منتخب مردم حمایت منطقی و قانونی می کنند و خدمات دولت را که خدمات نظام جمهوری اسلامی است بیان می کنند و همچنین از امید جامعه صیانت می کنند تشکر می کنیم.

در ادامه این نشست خبری معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به پرسش ایسنا درباره ترمیم کابینه و برخی شایعات مبنی بر تغییر تعدادی از اعضای کابینه و کابینه دولت و دفتر رئیس جمهور گفت: برنامه تغییر دیگری تاکنون در دستور کار دولت و آقای رئیس جمهور نبوده است و مسائل مطرح شده در رسانه ها صرفا گمانه زنی رسانه ای است.

وی افزود: برخی این گونه اخبار را با چاشنی تخریب و با طرح مسائل از جمله تابعیت مظاعف راجع به برخی از اعضای دولت همراه کردند که در همین زمینه نیز وزیر اطلاعات تاکید کردند که هیچ مدیر دو تابعیتی در دولت حضور ندارد و این موضوع بیشتر با انگیزه تخریب و  تشویش اذعان عمومی انجام می‌شود.

ادامه دارد



منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
روایت معاون روحانی از استعفای همزمان سه وزیر و ترمیم کابینه
انصاری: عده‌ای صبح تا شب، دولت بر آمده از رأی ملت را تضعیف می‌کنند/ چرا نادانسته بلندگوی اسرائیل و منافقین می‌شوند؟
انصاری: روحانی چهره صلح‌دوست ایران را به نمایش گذاشت
مجید انصاری: کسانی که دنبال به زانو درآوردن ایران بودند امروز دست نیاز به سمت ما دراز کرد



۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن