تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820247397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش کودکان انتحاری را در موصل مستقر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: داعش کودکان انتحاری را در موصل مستقر کرده است
گروه تروریستی داعش برای مقابله با نیروهای ارتش و مردمی عراق در نبرد موصل به ویژه مناطق شرقی در حال استقرار کودکان دارای کمربند انتحاری در خانه ها و کوچه های این شهر است. انتحاری


به گزارش نامه نیوز، خبرگزاری اینترفکس روسیه روز یکشنبه در این باره نوشت: تروریست ها برای جلوگیری از آزاد کردن شهر موصل به کودکان انتحاری متوسل شده اند.
این رسانه به نقل از نیروهای مردمی که در موصل علیه تروریست ها قیام کرده اند، افزوده است: داعش جوانان کم سن و سال را برای انجام حمله های تروریستی در خانه های مناطق شرقی شهر مستقر کرده است.

اسپوتنیک نیز در این باره نوشته است: وظیفه کودکان انتحاری این است که پس از ورود نظامیان عراقی به شهر و آغاز عملیات پاکسازی خانه ها از تروریست ها خود را منفجر کنند.
محمد الموصلی یکی از فرماندهان این نیروها نیز گفته است که به همین دلیل تروریست های داعشی خود سعی می کنند از نیروهای دولتی فاصله بگیرند.
وی همچنین تاکید کرد که در بخش غربی منطقه به خاطر تراکم بیشتر جمعیتی ممکن است نسبت به شرق موصل وضعیت سنگین و دشوارتری پیش بیاید.

یکی دیگر از فرماندهان نیروهای مردمی در موصل نیز تاکید کرده که با توجه به تراکم جمعیتی بیشتر در غرب موصل، تروریست ها قصد دارند از مردم به عنوان گروگان و سپر انسانی استفاده کنند.
از سوی دیگر همزمان با پیشروی ارتش و نیروهای مردمی، برخی فرماندهان عراقی از طرح گروه تروریستی و تکفیری داعش برای استفاده از 600 قلاده سگ انتحاری خبر دادند.

فهمی عباس فرمانده یگان زرهی ارتش عراق با اعلام این مطلب گفت: تروریست های داعشی قصد دارند، سگ های حامل بمب را بین نیروهای ارتش رها کرده و با کنترل از راه دور منفجر کنند.
به گفته این مقام نظامی، تروریست ها درصدد هستند با این اقدام جلو پیشروی ارتش به مرکز شهر موصل را بگیرند، ولی نیروها برای مقابله با این تهدید توجیه شده اند.

استفاده از حیوانات حامل بمب از سوی داعش پس از آن مطرح شد که بیشتر حمله های انتحاری این گروه در عملیات موصل پیش از رسیدن به اهداف با شلیک موشک های حرارت یاب خنثی شد.
براساس گزارش ارتش عراق در طول 19 روز عملیات آزادسازی موصل، داعش 100 عملیات انتحاری در محورهای مختلف انجام داده که نتوانسته تاخیری در روند پیشروی نیروها ایجاد کند.

در عملیات آزادسازی موصل که از 26 مهرماه و از شش محور آغاز شده، نیروهای عراقی توانسته اند وارد شهرک ها و محله های حومه موصل در بخش شرقی شهر شوند و در همین مدت، بیش از 150 روستا و بخش از دست تروریست های داعش آزاد شده است.


منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
توطئه داعش برای منفجر کردن ساختمان پارلمان عراق لو رفت
چرا دلواپسان ایرانی «ترامپ» را ترجیح می‌دهند؟
انفجار خودروي بمب گذاري شده در تکریت و سامراء/ هفت کشته و 15 زخمی
هلاکت سرکرده ارشد داعش در شرق افغانستان تایید شد



۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن