تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798785620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایت هولناک خواستگار سابقه‌دار


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مزاحمت‌های دو ساله خواستگار سابقه‌دار برای خانواده زن جوان گران تمام شد. او که با جواب منفی این زن و خانواده‌اش روبه‌رو شده بود، آنها را به رگبار بست و جنایتی هولناک را رقم زد.

به گزارش همشهری، اين جنايت تلخ بعدازظهر دوشنبه هفته گذشته و با قتل مردي ميانسال در خرمدشت شهرستان تاكستان شروع شد. آن روز مرد ميانسالي به نام محمدرضا همراه 2نفر از بستگانش سوار بر خودروي پژوي خود در حال رفتن به خانه بود كه ناگهان يك دستگاه پيكان سد راهش شد. مردي كه يك قبضه كلاشينكف در دست داشت از ماشين پياده شد، لوله اسلحه را به سمت محمدرضا گرفت و شروع به شليك كرد. مرد ميانسال بر اثر اصابت گلوله به سرش در دم جانش را از دست داد و يكي ديگر از سرنشينان خودرو نيز مجروح شد.

    خواستگار ناكام

مرد مسلح كسي نبود جز فرامرز‌ خواستگار سمج دختر مقتول كه از 2سال پيش و با شنيدن جواب منفي از اين خانواده آنها را تهديد به قتل مي‌كرد. او پس از شليك مرگبار سوار ماشينش شد و شروع به حركت كرد. مقصد وي آرايشگاه زنانه‌اي بود كه زن مورد علاقه‌اش (دختر مقتول) در آنجا كار مي‌كرد.

دقايقي بعد خودروي پيكان مقابل آرايشگاه توقف كرد. فرامرز با همان سلاحي كه در اختيار داشت از ماشين پياده و وارد آرايشگاه شد. صداي جيغ و فرياد چند زن به هوا بلند شد اما لحظاتي بعد فقط صداي رگبار گلوله بود كه به گوش مي‌رسيد. فرامرز زن مورد علاقه‌اش را به رگبار بست و وقتي او روي زمين افتاد، به تصور اينكه مرده است، از آرايشگاه خارج شد تا سومين مرحله از نقشه‌اش را عملي كند.

هدف او اين بار برادر زن مورد علاقه‌اش بود. مرد مسلح مي‌دانست كه سومين قرباني‌اش در مسير رفتن به خانه است. او سوار بر خودروي پيكانش شد و به راه افتاد. دقايقي بعد، وقتي پسر جوان را در يكي از خيابان‌ها ديد از ماشين پياده شد و سلاحش را به‌دست گرفت و بار ديگر شروع به تيراندازي كرد. اين بار اما تيرش خطا رفت و به فرد ديگري كه در خيابان بود اصابت كرد و پسر جوان موفق به فرار شد. فرامرز كه در اجراي سومين مرحله‌ از نقشه‌اش ناكام مانده بود از ترس دستگير شدن فرار كرد و زندگي مخفيانه‌اي در پيش گرفت.

    فرامرز كيست؟

حالا چند روز از حادثه مي‌گذرد. زن مورد علاقه‌‌ قاتل به‌دليل اصابت چندين گلوله به بدنش به‌شدت مجروح شده اما از مرگ حتمي نجات يافته و به بيمارستاني در پايتخت منتقل شده است. خواهر او در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: فرامرز را از سال‌ها قبل مي‌شناختيم. او فقط 18سال داشت كه بر سر قمار مرتكب جنايت شد و فردي را به قتل رساند.

پس از آن دستگير شد و به زندان افتاد. او سال‌ها در زندان بود تا اينكه خانواده مقتول رضايت دادند و اين مرد حدود 2سال پيش آزاد شد. او ادامه مي‌دهد: از همان زماني كه فرامرز آزاد شد به خواستگاري خواهرم آمد‌ اما نه خواهرم و نه پدر و برادرم راضي به اين وصلت نبودند. براي همين جواب منفي دادند اما اين مرد دست‌بردار نبود. او وقتي ديد كه خانواده ما حاضر به اين ازدواج نيستند، در نهايت تهديدهايش را شروع كرد.

از همان 2سال پيش بود كه او مدام خواهرم و خانواده‌ام را تهديد مي‌كرد. مي‌گفت كه اگر با اين وصلت موافقت نكنيم، پدرم، خواهرم و برادرم را مي‌كشد. حتي يك‌بار ماشين پدرم را آتش زد. از او شكايت كرديم اما اتفاقي نيفتاد و مدتي بعد او درحالي‌كه كلاشينكف در دست داشت به خانه‌مان حمله كرد.

آن شب پدرم و بقيه موفق شدند او را دستگير كنند و تحويل پليس دهند اما فقط 3روز بازداشت بود و بعد با سپردن وثيقه آزاد شد. با اين حال پدرم از او شكايت كرد و اين در حالي بود كه تهديدهاي فرامرز ادامه داشت. در نهايت چند وقت‌ پيش بود كه حكمش از سوي دادگاه صادر شد.

برايش 16سال حبس بريدند اما قاضي به جاي اينكه او را بازداشت كند، به وي براي اعتراض به رأي فرصت داد و او كه مي‌ديد راهي جز رفتن به زندان ندارد پيش از اينكه دستگير شود، تصميم گرفت از خانواده‌ام انتقام بگيرد. او پدرم را به قتل رساند و خواهرم را به رگبار بست. حالا هم با اينكه فراري است، اما تهديدهايش ادامه دارد و پيامك فرستاده كه برادرم قسر دررفته و مي‌خواهد او را به قتل برساند.

ما امنيت جاني نداريم و حتي نمي‌خواهيم اسم بيمارستاني كه خواهرم بستري است فاش شود. او چندين گلوله خورده و در بيمارستان هيچ پزشكي هنوز حاضر نشده او را عمل كند. در جريان تيراندازي‌هاي فرامرز علاوه بر خواهرم، 2نفر ديگر هم مجروح شده‌اند و اميدواريم قاتل هر چه زودتر دستگير شود.

۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن