تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819049080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه اردبيل/ ‌٧٠ هزارجوان ونوجوان در استان تحت پوشش طرح اوقات فراغت قرارمي‌گيرند كاهش‌١٢درصدي قاچاق گازوئيل در اردبيل و افزايش‌٩٠تني سهميه آردمشگين‌شهر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /اخبار كوتاه اردبيل/ ‌٧٠ هزارجوان ونوجوان در استان تحت پوشش طرح اوقات فراغت قرارمي‌گيرند كاهش‌١٢درصدي قاچاق گازوئيل در اردبيل و افزايش‌٩٠تني سهميه آردمشگين‌شهر
خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: شهرستان‌ها

معاون سياسي و امنيتي استاندار اردبيل گفت: برنامه‌هاي ويژه براي نوجوانان و جوانان استان براي غني‌سازي اوقات فراغت آنان در تابستان سال جاري در شهرهاي مختلف طراحي شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، فيروز احمدي در جلسه هماهنگي طرح تابستاني اوقات فراغت جوانان استان با اشاره به ضرورت برنامه‌ريزي براي غني‌سازي اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان و تابستان را بهترين فرصت براي پرورش و شكوفايي استعدادهاي نوجوانان و جوانان اعلام كرد و گفت: امسال در قالب برنامه‌هاي تابستاني بيش از 70 هزار نفر نوجوان و جوان استان با حضور در كلاس‌هاي آموزشي در رشته‌هاي علوم قرآني، احكام، فرهنگي و هنري ورزشي و مهارتي استعدادها و توانايي‌هاي خود را به نمايش مي‌گذارند.

وي با اعلام اين كه در كنار برنامه‌هاي آموزشي،‌ برنامه‌هاي جنبي نظير اردوهاي درون و برون استاني و مسابقات فرهنگي ورزشي برگزار خواهد شد، از معرفي برترين‌هاي كلاس‌هاي آموزشي در پايان طرح خبر داد.

احمدي ضمن دعوت از خانواده‌ها براي برنامه‌ريزي و حضور فرزندان در كلاس‌ها،‌ مشاركت جدي دستگاه‌هاي اجرايي در اجراي بهينه اين طرح را خواستار شد.

*** با رانندگاني كه مرتكب جرايم مكرر و حوادث شوند، برخورد مي‌شود

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان اردبيل گفت: با رانندگاني كه موجب حوادث خطرناك شوند، برخورد مي‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ قاسم‌زاده افزود:‌ با توجه به دستورالعمل سراسري از اول تير ماه با رانندگاني كه مرتكب تخلفات مكرر و حوادث خطرناك در سطح شهرها و جاده‌ها شوند، برخورد شده و ضمن توقيف گواهينامه آن‌ها، خودروشان نيز به پاركينگ انتقال مي‌يابد.

***معاون سياسي امنيتي استاندار اردبيل:

امسال در استان قاچاق گازوئيل 12 درصد كاهش يافته است

معاون سياسي امنيتي استاندار اردبيل، گفت:‌ تاكنون 25 ميليارد تومان از محل صرفه‌جويي بنزين صرف فعاليت‌هاي عمراني در استان اردبيل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، فيروز احمدي در جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان با بيان اين مطلب از كاهش 12 درصدي قاچاق گازوئيل در سه ماهه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و بر فعال شدن كميته‌هاي كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد كرد.

وي گفت:‌ بخشي از برنامه‌هاي دولت نهم از جمله طرح اجاره 99 ساله مسكن برنامه‌هاي در نظر گرفته شده در حوزه بانك‌ها نمودي از نوآوري در حوزه اجرايي و اداري كشور و گامي‌در راستاي عملي كردن منويات رهبر معظم انقلاب است.

احمدي افزود:‌ اصل 44 قانون اساسي زمينه‌اي براي واگذاري كارها به مردم است و با محول كردن امور غيرحاكميتي به بخش خصوصي، هدفمند كردن يارانه‌ها و اقدامات كارشناسي ديگري از اين قبيل امكان كنترل بيشتر و كاهش قاچاق مي‌تواند فراهم شود.

*** فرماندار مشگين‌شهر از افزايش 90 تن سهميه آرد شهرستان خبر داد

با هدف تامين نان مصرفي مسافران و اهالي مشگين‌شهر، 11واحد نانوايي شبانه فعاليت خود را در اين شهر آغاز كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حيدري اوناري، فرماندار مشگين‌شهر با اعلام اين مطلب گفت: براي اين نانوايي‌ها، سهميه ويژه آرد در نظر گرفته شده است و آن‌ها موظفند از ساعت 17:30 لغايت 22 اقدام به پخت نان كنند.

وي با اشاره به اين كه پيگيري نماينده مردم مشگين‌شهر در مجلس، 90 تن آرد به سهميه اين شهرستان اضافه شده است، از شهروندان خواست هر گونه تخلف را به دبيرخانه آرد و نان اين شهرستان اطلاع دهند.

*** جاري شدن سيل در بيله‌سوار خسارات به بار آورد

جاري شدن سيل در برخي روستاهاي شهرستان بيله‌سوار خساراتي به بار آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، روز گذشته بدنبال بارندگي‌هاي شديد و جاري شدن سيلاب در اين شهرستان، علاوه بر وارد آمدن خساراتي به برخي تاسيسات، راه‌ها و خانه‌هاي روستايي،‌ ده‌ها هكتار از مزارع و باغات دچار آبگرفتگي شد.

شدت بارندگي در بخش جعفرآباد، به حدي بود كه سيل‌گيرها جوابگوي حجم آب نبوده و سيل محصولات كشاورزان را با خود برده و آب وارد منازل شد.

مسوولان شهرستاني اعلام كرد:‌ برآورد خسارت وارده در حال بررسي است.

در شهرستان خلخال و اردبيل هم بدنبال ورود يك سامانه سرد، هوا خنك شده و مردم مجبور به استفاده از لباس گرم و لوازم گرمازا به ويژه روشن كردن بخاري در منازل شدند.

انتهاي پيام
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن