تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک تجارت به استقبال زائران اربعین رفت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بانک تجارت به استقبال زائران اربعین رفت
بانک تجارت با استقرار دستگاههای خودپرداز در پایانه های مرزی غرب و جنوب کشور ، خدمت رسانی به کاروان های عزاداری اربعین حسینی را آغاز کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک با استقرار هشت دستگاه خودپرداز سیار خود در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چزابه علاوه بر ارائه وجوه نقد مورد نیاز زائران عتبات عالیات، امکان دسترسی به خدمات انتقال وجه و دیگر خدمات بانکی را برای عزاداران حسینی فراهم آورده است.


بانک تجارت علاوه بر استقرار دستگاههای خودپرداز، با اهدای ساک دستی و کلاه آفتابگیر زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را در مسیرهای حرکت به سمت پایانه‌های مرزی کشور مشایعت می‌کند. این بانک همچنین با همکاری سایر بانکهای کشور، در برپایی ایستگاههای صلواتی مشارکت داشته و کارکنان این بانک با استقرار در این ایستگاهها، مفتخر به پذیرایی از عاشقان خاندان اهل بیت علیهم السلام خواهند بود.


همچنین بانک تجارت با برپایی یک باجه ویژه در پایانه مرزی مهران، از تاریخ پانزدهم آبانماه تا پانزدهم آذرماه اقدام به ارائه خدمات بانکی در باجه عصرگاهی در ساعت 15 تا 17 نموده است.


گفتنی است پیش از این هزاران نفر از کارکنان بانک تجارت نیز با اهدای یک روز حقوق یا بازخرید مرخصی استحقاقی خود، در برنامه جمع آوری نذورات اربعین حسینی مشارکت کرده اند.  






۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن