تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور جوانان اروپايي و امريكايي در پياده‌روي اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حضور جوانان اروپايي و امريكايي در پياده‌روي اربعين
در ميان جمعيت عزادار و مشتاق حضور در حرم امام حسين (ع) جواناني از كشورهاي مختلف چون هلند، امريكا و فرانسه - كه برخي براي اولين‌بار به سفر كربلا مي‌آيند- چشم‌نوازي مي‌كند.
اين روزها در آستانه ايام اربعين حسيني (ع) همه در تكاپوي آماده‌سازي مقدمات براي حضور در راهپيمايي اربعين هستند و حتي بسياري از آنان از مدت‌ها قبل به اين مهم پرداخته‌اند. نكته جالب اينكه كشش و جاذبه امام حسين (ع) تنها به مذهب و مكتب خاصي منحصر نمي‌شود، بلكه عشق به حسين‌(ع) بسياري را ازاقصي نقاط عالم با هر نژاد و سليقه‌اي به سرزمين كربلا (نينوا) مي‌كشاند و آنان را از نور وجودشان بهره‌مند مي‌سازند. وقتي با زائران حرم امام حسين (ع) در مسير راهپيمايي گفت‌وگو مي‌‌كنيم و از علت حضورشان در اين جريان عظيم نوراني ـ‌ با توجه به بعد مسافت طولاني محل سكونت بسياري از آنان ـ جويا مي‌شويم، خود را از بيان علت آن عاجز مي‌دانند و تنها به بيان اين جمله بسنده مي‌كنند كه انگار چيزي ما را به اينجا كشانده است و آنقدر شوقمان در اين مسير زياد است كه هيچ احساس خستگي نمي‌كنيم.
 
فراهم بودن امكان برگشت زائران حتي تا قبل از روز اربعين
رئيس كميته منابع انساني ستاد اربعين شهرداري از هماهنگي با استانداري ايلام، اداره گذرنامه مهران و گمركات جمهوري اسلامي براي اعزام خادمان به نجف اشرف و كربلاي معلي خبر داد.
 رضا قديمي با تأكيد بر اينكه خدمات رفت و برگشت اعضاي ستاد گمشدگان، اعضاي تيم پزشكي شركت شهر سالم، اعضاي اداره كل ايثارگران و تعدادي از خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران و تيم اعزامي كانون بسيج پزشكي ايران به كربلا توسط اين كميته انجام مي‌شود، افزود: رفت و برگشت نيروها به صورت زميني انجام  می‌شود و صرفه‌جويي‌هاي لازم به عمل آمده است. وي در خصوص اينكه رابطان ما در مرز عراق، داخل خاك عراق و نقاط مختلف مستقر هستند، افزود: در صورتي كه زائري به مشكلي برخورد، شرايط لازم براي بازگشتش به ايران حتي تا قبل از روز اربعين فراهم خواهد شد.
 
هيچ مشكلي در تردد زائران اربعين وجود ندارد
سردار قاسم رضايي، فرمانده مرزباني كشور گفت: با تدابيري كه در مرز شلمچه صورت گرفت، تمهيدات لازم و مجموعه خدماتي به خوبي فراهم شده و هيچ مشكلي در اين محل براي تردد زائران وجود ندارد. وي با بيان اينكه اقدامات صورت گرفته در جهت تسهيل و راحت بودن تردد زائران اربعين حسيني صورت گرفته است، افزود: با توجه به اينكه براي برگزاري مراسم اربعين امسال احتمال افزايش زائران وجود داشت و با توجه به تجربيات سال‌‌هاي گذشته و برآوردهايي كه صورت گرفت تعداد گيت‌ها از سمت ايران و عراق افزايش يافته است.





تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن