تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820528029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت طلا افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۳۰۳ دلار و ۴۰ سنت رسید.


به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که در آستانه انتخابات هفته آینده ریاست جمهوری در آمریکا و همزمان با کاهش اختلاف رای دو نامزد اصلی اشتها برای خرید طلا افزایش یافته است، قیمت فلز زرد امروز در بالای 1300 دلار روندی افزایشی داشت.


بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1303 دلار و 40 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز 0.1 درصد افزایش داشت و به 1304 دلار و 30 سنت رسید.


طرفداران هیلاری کلینتون با نگرانی چشم به نظرسنجی هایی دوخته اند که نشان می دهد نامزد دموکرات با فاصله ای ناچیز از دونالد ترامپ جمهوری خواه پیش است. دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه، در روزهای آخر رقابتی تنگاتنگ را در برخی ایالت های کلیدی در پیش دارند.


همچنین امروز قرار است آمارهای ماهیانه از بازار کار آمریکا منتشر شود. اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی رویترز انتظار دارند تعداد فرصت های شغلی در ماه اکتبر 175 هزار مورد افزایش یافته باشد، در حالی که این رقم در ماه سپتامبر 156 هزار مورد بود. ارزش سهام های آسیایی در روز جمعه کاهش داشت.


وی تی بی کپیتال، شعبه سرمایه گذاری دومین بانک بزرگ روسیه اعلام کرده که قصد دارد در طی 3 سال آینده حجم داد و ستد طلای خود را دو برابر کند.


حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز پنجشنبه 0.47 درصد افزایش داشت و به 949.69 تن رسید.


۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن