تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816751222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقب‌نشینی اکبراوتی از برج میلاد!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اکبر میثاقیان چند سال قبل وقتی راه آهن نتیجه نگرفته بود در مصاحبه ای گفته بود اگر این تیم سقوط کند خودش را از برج میلاد پایین می اندازد اما امروز اکبر میثاقیان بعد از چند سال این حرف را پس گرفت. 
به گزارش تابناک ورزشی، اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: روزی که تیم بادران آمدم تمام هدفمان کسب موفقیت و صعود به لیگ برتر بود. یک ماه پیش که اینجا بودم شرایط خوبی نداشتم، اما اکنون باشگاه شکل گرفته و از لحاظ امکانات، مدیریت و بحث فنی وضعیت بهتری پیدا کرده است. قبلاً این سیستم را نداشتیم.


وی افزود: حضور افراد باتجربه مثل احمد ابراهیمی و امیرحسین بابازاده فشار ر از روی دوش من کم کرده است. ما در ابتدا هم نتیجه خوب نگرفتیم، اما اکنون وضعیت بهتر شده، هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است، اما می‌خواهیم در جام حذفی هم حضور خوبی داشته باشیم و به موفقیت برسیم. تمام تلاشمان را برای حضور خوب در جام حذفی می‌کنیم.


میثاقیان ادامه داد: سایپا تیم خوبی است و بازیکنان و مربی خوبی دارد و در لیگ برتر هم بدشانسی آورده که در پایین جدول قرار گرفته است. این تیم مستحق حضور در رده‌های چهارم و پنجم جدول لیگ است. تیم ما هم باکیفیت شده و نسبت به هم همدل هستیم. این تیم نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است، امیدواریم بتوانیم بازی فردا را ببریم تا در کنفرانس بعدی جام حذفی هم در خدمت شما باشم. 


وی در مورد اینکه سایپا تیم بادران نویت را شکست داده و شما انتقام آن تیم را می‌توانید بگیرید، گفت: بحث انتقام نیست، هر تیمی که بهتر باشد پیروز می‌شود. سایپا تیم قابل احترامی است. بازیکنان ما خیلی باانگیزه هستند، در جدول هم وقتی تیم‌های بالا و پایین جدول مقابل هم قرار می‌گیرند، تیم‌های پایین جدول هم باانگیزه بازی می‌کنند. 


وی در مورد اینکه گفتید هدف ما صعود به لیگ برتر است، اما در رده یازدهم جدول هستید، گفت: لیگ دسته اول امسال خیلی سخت شده است، تمام مربیان خوب در لیگ دسته اول حضور دارند و شرایط نسبت به گذشته کاملاً متفاوت است. 


وی افزود: کار کردن در لیگ دسته اول خیلی سخت شده است، در گذشته سه تیم از دسته اول به لیگ برتر می‌آمدند، اما اکنون تنها دو تیم صعود می‌کند که این کار را سخت می‌کند، همیشه در تیم‌هایی که حضور داشتم، تیم‌ها را صفر کیلومتر می‌‌بستم و تیم نو تشکیل می‌دادم. این مسئله کار را سخت می‌کند. ما به زمان نیاز داریم تا روز به روز بهتر شویم. این شانس را داریم که به کورس بیاییم و برای صعود تلاش کنیم. 


میثاقیان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در گذشته اعلام کرده بود اگر تیمش از لیگ برتر بیفتد از برج میلاد به پایین می‌پرد و آیا اخیراً به برج میلاد رفته است، عنوان کرد: دیگر از آن شور و شوق افتاده‌ام، آخرین بار با همسرم به برج میلاد رفتم که خیلی ترسیدم. اگر در آن شرایط سخت قرار بگیرم، دیگر آن حرف را نخواهم زد. این روزها کار بسیار سخت شده است، شما ببینید گوادریولا تیمش در صدر جدول بود و در 6 بازی نتوانست نیتجه بگیرد که تنها در یک مسابقه آن هم شکست خورده بود. ببینید بعد از این شکست چه رفتاری با او کردند. گوادریولا نیستم ولی توقع از من بالا است. کار واقعاً سخت شده اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. 


سرمربی بادران در پایان گفت: بعد از چند سال کار به تهران آمدم و این مسئله برایم جذابیت دارد. در شهرستان شرایط کار ساده‌تر است و با یک سوت می‌توانید همه را جمع کنید، اما در تهران این شرایط وجود ندارد. امیدوارم بتوانم بادران را بالا بیاورم و باعث افتخار تهرانی‌ها شوم.


۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن