تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804287153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط کشور می گوید روحانی پیروز انتخابات بعدی است / چرا اصلاح طلبان راهی جز حمایت از «شیخ دیپلمات» ندارند؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


المانیتور:
شرایط کشور می گوید روحانی پیروز انتخابات بعدی است / چرا اصلاح طلبان راهی جز حمایت از «شیخ دیپلمات» ندارند؟
اصلاح طلبان هیچ گزینه ای جز روحانی ندارند و عدم پشتیبانی آنها از روحانی میتواند نتیجه ای جز اعمال فشار بر رییس جمهوری که قرار است نقش بیشتری به آنها در دولت بعد بدهد نخواهد داشت.
روز نو :  
اصلاح طلبان هیچ گزینه ای جز روحانی ندارند و عدم پشتیبانی آنها از روحانی میتواند نتیجه ای جز اعمال فشار بر رییس جمهوری که قرار است نقش بیشتری به آنها در دولت بعد بدهد نخواهد داشت.

به گزارش روز نو؛  المانیتور نوشت: شرایط نشان دهنده رای آوردن مجدد حسن روحانی در دوره بعدی است. محمود احمدی نژاد اعلام کرد که در انتخابات دور بعد شرکت نخواهد کرد. اما آیا اصلاح طلبان که حامی اصلی روحانی در انتخابات 2013 بوده اند به حمایت از او ادامه خواهند داد؟
 
محمد رضا عارف که در سال 2013 به نفع روحانی و برای اجماع اصلاح طلبان پیرامون او در لحظات پایانی از رقابت های ریاست جمهوری انصراف داد یکی از کسانی است که چندان از وضعیت دولت راضی نیست.عارف که در راس لیست ائتلافی اضلاح طلبان با میانه روی های مجلس تحت عنوان لیست امید به مجلس راه پیدا کرد همواره از بیان حمایتش از روحانی در انتخابات پیش رو خودداری کرده است.
 
در 13 آگوست عارف در مصاحبه ای با باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص اینکه آیا روحانی تنها گزینه اضلاح طلبان در دوره بعد است یا خیر گفته بود من هر نظری در این خصوص بدهم، شخصی تلقی می‌شود چرا که هنوز مرجعِ نهاییِ حضور جریان اصلاحات در این انتخابات مشخص نشده است.دولت زحمات زیادی کشیده و دستاوردهای ارزشمندی در عرصه‌های مختلف کسب کرده است. امیدواریم در این سال پایانی، خروجی‌های جدی‌تر و ملموس‌تری در حوزه اقتصادی داشته باشد. برای ما حاکمیت عقلانیت و اخلاق در کشور که از سال 92 آغاز شد، مهم است.
 
اظهار نظر عارف ممکن است نشانه نارضایتی شخصی او به دلیل عدم انتخاب خودش به عنوان معاون اول باشد و همچنین به دلیل عدم توفیق او در اخذ کرسی ریاست مجلس . همچنین روحانی هرگز در هیچ اظهار نظر رسمی و مستقیمی در خصوص تصمیم عارف مبنی بر ریاست مجلس نداشته است. مشاوران و معاونان روحانی به صراحت از رقیب عارف یعنی لاریجانی در مجلس حمایت کردند
 
البته اصلاح طلبان هیچ گزینه ای جز روحانی ندارند و عدم پشتیبانی آنها از روحانی میتواند نتیجه ای جز اعمال فشار بر رییس جمهوری که قرار است نقش بیشتری به آنها در دولت بعد بدهد نخواهد داشت.
 
محمد رضا خاتمی نایب رییس مجلس ششم روحانی را اولین و آخرین گرینه اصلاح طلبان در انتخابات دور بعدی خواند. درعین حال سعید حجاریان به بسیج نیوز گفته بودکه اصلاح طلبان هیچ گزینه ای به جز روحانی ندارند. حتی اصولگرایان نیز کم کم به سمت حمایت از روحانی میروند چرا که آنها نیز هیچ گزینه ای به جز روحانی ندارند.
 
سهید لیلاز معاون شورای حزب کارگزاران سازندگی اظهار نظری مشابه خاتمی و حجاریان داشته و گفته اگر احمدی نژاد می آمد اتحاد و اجماع در میان اصلاح طلبان بیشتر بود. با این وجوذ در آستانه انتخابات شما مجددا شاهد اجماع اصلاح طلبان پیرامون روحانی خواهید بود.
 
او افزود: من نمیدانم چرا نگران اقدامات بالقوه عارف هستید. او همواره تابع تصمیمات اصلاح طلبان بوده و هرگز گام مستقلی له یا علیه منافع اصلاح طلبان بر نداشته است. من مطمئنم که او نیز مانند سایر اصلاح طلبان عاقلانه عمل خواهد کرد همان طور که قبلا هم در حمایت از روحانی چنین کاری کرده است.
 
به این ترتیب در شرایط کنونی به نظر می رسد اصلاح طلبان هیچ گزینه ای جز روحانی ندارند



تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن