تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817153420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آدم‌ربايان با 17 هزار تومان گروگان را آزاد كردند!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آدم‌ربايان با 17 هزار تومان گروگان را آزاد كردند!
پنج آدم‌ربا كه نماينده يك شركت بيمه را براي اخاذي ميليوني ربوده بودند، وقتي متوجه شدند پليس در تعقيب آنها است با گرفتن 17 هزار تومان گروگان را آزاد كردند.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مردي به اداره پليس رفت و گفت چند مرد ناشناس برادر جوانش را گروگان گرفته و براي آزادي‌اش درخواست چند ميليون تومان كرده‌اند.
وي گفت: دقايقي قبل مرد ناشناسي با گوشي تلفن برادرم با من تماس گرفت و مدعي شد برادرم را گروگان گرفته است و بايد براي آزادي او چند ميليون به كارت عابر برادرم واريز كنم. ابتدا فكر كردم دوست برادرم است و شوخي مي‌كند، اما وقتي صداي برادرم را شنيدم كه درخواست كمك مي‌كرد، متوجه شدم حرف‌هاي مرد ناشناس واقعي است. پس از اين به مرد ناشناس گفتم كه پولي ندارم و تهديد كرد چنانچه به كارتش پول واريز نكنم براي برادرم اتفاق بدي مي‌افتد. به همين دليل ترسيدم و 700 هزار تومان پولي را كه در حسابم داشتم به كارت برادرم واريز كردم و تلفني به مرد آدم‌ربا گفتم كه به اداره پليس مي‌روم و شكايت مي‌كنم. پس از طرح اين شكايت تيمي از مأموران اداره يازدهم پليس آگاهي به دستور قاضي مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران براي دستگيري آدم‌ربايان و آزادي گروگان وارد عمل شدند.
در حالي كه بررسي‌ها درباره اين حادثه ادامه داشت، مأموران دريافتند آدم‌ربايان گروگان را در يكي از خيابان‌هاي شرق تهران رها كرده و با خودروي پرايد از محل گريخته‌اند.

مرد جوان پس از آزادي درباره ماجراي آدم‌ربايي گفت: من نماينده يك شركت بيمه هستم و چندين سال است كه براي شركت بيمه بازاريابي مي‌كنم. مدتي است از طريق شبكه اجتماعي تلگرام مشتري جذب مي‌كنم تا اينكه چند روز قبل با پسر جواني در تلگرام آشنا شدم كه مدعي بود قصد دارد، بيمه شود. او اطلاعات زيادي درباره بيمه از من گرفت تا اينكه قرار شد امروز يكديگر را در ايستگاه متروي گلبرگ ملاقات و درباره قرارداد بيمه با هم صحبت كنيم. وي ادامه داد: وقتي به محل قرار رسيدم خودروي پرايدي كنارم توقف كرد و پسر جواني كه عكسش را در تلگرام ديده بودم همراه دو مرد جوان ديگر از خودرو پياده شدند و به سراغ من آمدند. پس از اينكه خودم را معرفي كردم ناگهان سه نفري مرا به زور سوار خودروي پرايد كردند كه علاوه بر راننده مرد جوان ديگري هم در صندلي جلو نشسته بود.

در حالي كه به شدت شوكه شده بودم، سه مرد جوان مرا كتك زدند و سرم را به زير صندلي بردند و تهديد كردند كه هيچ حركتي نكنم. از ترس دست و پايم به شدت مي‌لرزيد كه راننده خودرو را به حركت درآورد و دقايقي بعد خودرو را در جنگل‌هاي لويزان نگه داشت. پنج مرد خشن ابتدا مرا كتك زدند و بعد به داخل جنگل بردند و در محل خلوتي نگه داشتند. مردان خشن پول‌هاي داخل جيبم  و تلفن همراه و كارت عابرم را به زور از من گرفتند. در حالي كه سه نفرشان از من نگهباني مي‌دادند دو نفرشان با كارت عابرم به داخل خيابان رفتند تا پول‌هايم را برداشت كنند تا اينكه دقايقي بعد آن دو نفر برگشتند و گفتند كارتم فقط 17 هزار تومان پول داشته است. پس از اين، دوباره مرا كتك زدند و تهديد كردند با تلفن همراه برادرم تماس بگيرم و براي آزادي‌ام درخواست پول بكنم. وقتي شماره برادرم را گرفتم يكي از آنها تلفني با برادرم حرف زد و تهديد كرد به كارتم پول واريز كند كه برادرم 700 هزار تومان به كارتم پول واريز كرد، اما مردان آدم‌ربا وقتي متوجه شدند برادرم به اداره پليس رفته و شكايت كرده است از ترس بدون اينكه از كارتم پول برداشت كنند، مرا در يكي از خيابان‌هاي خلوت از داخل خودرو به پايين پرتاب كردند و از محل گريختند.

دستگيري سرباز وظيفه هنگام ترخيص
پس از آزادي گروگان مأموران در تحقيقات تخصصي خودروي پرايد آدم‌ربايان را شناسايي کردند و صاحب آن را كه مرد جواني به نام احمد بود، بازداشت كردند. احمد در بازجويي‌ها در ادعايي گفت: روز حادثه يكي از دوستانم به نام شايان كه سرباز وظيفه است خودروی مرا امانت گرفت تا به پادگان برود و عصر همان روز دوباره خودروی را به من برگرداند. مأموران در تحقيقات بعدي دريافتند شماره تلفني كه مرد آدم‌ربا با گروگان در ايستگاه مترو قرار گذاشته است، متعلق به مادر شايان است. بنابراين مأموران چند روز قبل شايان را كه براي تسويه حساب به پادگان رفته بود، بازداشت كردند. متهم صبح ديروز درحالي كه شاكي او را شناسايي كرده بود، در بازجويي‌ها جرم خود را انكار كرد و مدعي شد مدتي قبل گوشي تلفن همراهش گم شده است. متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن