تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820054463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعویض تابلوهای «شماره عمود» مسیر کربلا توسط خادمان ایرانی (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تعویض تابلوهای «شماره عمود» مسیر کربلا توسط خادمان ایرانی (+عکس)
امسال خادمان افتخاری سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در یک حرکت خودجوش اقدام به نوسازی و تعویض تابلوهای «شماره عمود» مسیر نجف به کربلا کردند.

به گزارش تسنیم، هر ساله در مراسم اربعین حسینی یکی از مهمترین علایم راهنمایی بین جاده در مسیر پیاده‌روی نجف اشرف به کربلای معلی که مورد توجه زائران پیاده قرار می‌گیرد، تابلوهای شماره اعداد ستون‌های(عمود) مسیر است.

این تابلوها که معمولا راهنمای خوبی برای زائران هستند طی سالهای اخیر فرسوده شده بودند که امسال خادمان افتخاری سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در یک حرکت خودجوش اقدام به نوسازی و تعویض آنها کردند.

با این اقدام، این تابلوها که به «شماره عمود» بین راه معروفند امسال برای زائران اربعین حسینی بهتر قابل رویت و استفاده هستند و مشکلات سال قبل از جمله دید نامناسب در شب را نخواهد داشت.

همچنین این خادمان حسینی، عکس 3 هزار شهید مدافع حرم از ملیتهای مختلف را هم در مسیر نجف تا کربلا نصب کرده‌اند که یادآور رشادت‌ها و دلاوریهای مردان مسلمان در مبارزه با تروریستهای داعشی وابسته به آمریکا و صهیونیستها است.



تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - 29 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن