تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805586388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبری که جشن تولد کلینتون را به کامش تلخ کرد/رسوایی اخلاقی وینر دردسرساز شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خبری که جشن تولد کلینتون را به کامش تلخ کرد/رسوایی اخلاقی وینر دردسرساز شد
به نوشته سی‌ان‌ان، درست هنگامی که ورق انتخابات آمریکا به نفع کلینتون برگشته بود، اف‌بی‌آی تصمیم گرفت بررسی ایمیل‌های وی را از سر بگیرد.

خبری که جشن تولد هیلاری کلینتون را به کامش تلخ کرد/رسوایی اخلاقی وینر دردسرساز شد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی‌ان‌ان با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در روزهای اخیر بر اسب مراد می‌تاخت. پیشتازی وزیر امور خارجه سابق آمریکا در نظرسنجی‌های چندین ایالت بنفش، پایان مناظره‌های تلویزیونی ریاست‌جمهوری، رضایت مشاوران ستاد انتخاباتی دموکرات‌ها از شرایط روزهای پایانی رقابت‌ها و جشن تولد چند روز پیش کلینتون، همگی از رویدادهای مثبت برای حزب دموکرات محسوب می‌شدند. 


درست در این شرایط بود که کابوس ایمیل‌های شخصی دوباره گریبانگیر کلینتون شد و «جیمز کومی،» رئیس اف‌بی‌آی (پلیس فدرال آمریکا)، در نامه ای به کنگره این کشور اعلام کرد تحقیقات جنایی درباره پرونده ایمیل‌های شخصی وزیر امور خارجه سابق آمریکا دوباره از سر گرفته شده است. وی در نامه خود اعلام کرده است اف‌بی‌آی به‌تازگی، به وجود ایمیل‌هایی پی برده است که به نظر می رسد برای تحقیقات مفید باشد. 


کومی در نامه خود تصریح داده است: هنوز نمی توان گفت موارد یاد شده اهمیتی داشته باشند یا خیر؛ همچنین نمی توان گفت این تحقیقات چه میزان به طول می کشد، ولی کنگره قطعا در جریان پیشرفت های تحقیقات پرونده قرار می گیرد.  


خبر مربوط به بررسی مجدد ایمیل‌های شخصی کلینتون زمانی اعلام شد که مشاوران ارشد کلینتون تصور می‌کردند این پرونده به‌همراه کمپین انتخاباتیش به پایان راه خود رسیده است. پلیس فدرال آمریکا ستاد انتخاباتی کلینتون را در خصوص فرستادن چنین نامه‌ای به کنگره، در جریان قرار نداده بود. آن‌ها در نیویورک، پیش از سوار شدن بر هواپیما و عزیمت به سوی ایالت آیووا، در خواب خرگوشی به‌سر می‌بردند و با خوش‌رویی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دادند. دسترسی نداشتن به اینترنتی در هواپیما باعث شد مشاوران ارشد کلینتون بکلی از اخبار مربوط به از سرگیری مجدد تحقیقات درخصوص ایمیل‌های شخصی کلینتون بی‌اطلاع بمانند. 


زمانی که خبرنگاران مشاوران کلینتون را که تازه از هواپیما پیاده شده بودند در جریان این موضوع قرار دادند، قیافه‌های شوک‌زده آن‌ها نشان از بی‌خبری کامل آن‌ها می‌داد. 


کلینتون در واکنش به این خبر اظهار داشت: مطمئن هستم بررسی دوباره ایمیل‌های من بوسیله اف بی آی مشکل ساز نخواهد شد و نتایج اولیه را تغییر نخواهد داد.  وی همچنین از اداره تحقیقات فدرال آمریکا خواست همه اطلاعات بدست آمده از بررسی‌های جدید را برای مردم آشکار کند.
   
ایمیل‌های جدید هنگام انجام تحقیقات مجزا درخصوص «آنتونی وینر،» همسر سابق «هما عابدین،» دستیار وزیر امور خارجه سابق آمریکا، بدست آمد. وینر سیاست‌مدار آمریکایی و نماینده سابق مجلس آمریکاست که از ژانویه ۱۹۹۹ تا ژوئن ۲۰۱۱ حوزه انتخابیه نهم نیویورک را نمایندگی می‌کرد. او که عضو حزب دموکرات است، هفت دوره به نمایندگی برگزیده شد که در هیچ‌یک از آنها کمتر از ۵۹٪ آرا را نیاورد. وینر سال ۲۰۱۱ به دلیل یک رسوایی اخلاقی استعفا داد. هما عابدین دلیل جدایی از همسرش را در تابستان سال جاری، همین رسوایی و تبعات ناشی از آن اعلام کرد. 







۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن