تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکل ممکن است تا یک هفته دیگر سرنگون شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مرکل ممکن است تا یک هفته دیگر سرنگون شود
احزاب مخالف دولت آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در حال مقدمه چینی برای برکناری مرکل از صدر اعظمی هستند و بر اساس برخی گزارش‌ها وی حتی ممکن است تا یک هفته دیگر سرنگون شده باشد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رهبر حزب چپگرای "لینکس پارتی" اخیرا تقاضا کرده مرکل از صدر اعظمی کنار رفته زیگمار گابریل رهبر حزب سوسیال دموکرات جایگزین او شود.
سه حزب در حال برنامه ریزی برای سرنگون کردن مرکل از صدر اعظمی هستند که شامل حزب "لینکس پارتی"، حزب سبز و حزب سوسیال دموکرات هستند. دیتمار بارچ، رهبر حزب لینکس پارتی گفت: زیگمار گابریل ممکن است در صورتی که خودش و حزب سوسیال دموکرات بخواهند تا چند روز دیگر صدر اعظم جدید آلمان باشد. بارچ گفته اگر سه حزب مذکور بتوانند بر یک مانیفست کارآمد پیش از انتخاب یک صدراعظم جدید توافق کنند ممکن است مرکل در عرض یک هفته از صدر اعظمی کنار گذاشته شود. اخیرا در یک نشست متشکل از ۹۰ قانونگذار از سه حزب مخالف مرکل درباره مسائل مناقشه برانگیزی مثل عملیات‌های خارجی ارتش و اصلاحات اجتماعی بحث شد. این سه حزب از اکثریت کافی در پارلمان برای دادن رای عدم اعتماد به مرکل و انتخاب یک صدر اعظم جدید برخوردار هستند. برخی سیاست‌های مرکل نارضایتی آلمانی‌ها را در پی داشته که شامل سیاست درهای باز او در قبال ورود پناهجویان و همچنین تامین وام برای کشورهای دارای مشکل مالی در اتحادیه اروپا است.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
پوتین: حاضر به تمدید آتش‌بس در سوریه‌ایم
مرکل: همه گزینه‌ها را در ارتباط با سوریه مد نظر داریم
رئیس جمهور نیجریه: جای همسر من در آشپزخانه است
اعلام آمادگی مرکل برای میزبانی نشست اوکراین



۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن