تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804655978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زاکانی: دولت تغییر و تحولات را از جای خوب شروع نکرد/ نمی‌خواستند طرح زشت اختلاس از صندوق فرهنگیان از تریبون مجلس اعلام شود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: زاکانی: دولت تغییر و تحولات را از جای خوب شروع نکرد/ نمی‌خواستند طرح زشت اختلاس از صندوق فرهنگیان از تریبون مجلس اعلام شود
دولت اگر قرار بود در فعالیت خویش در حوزه وزرا تجدید نظری انجام می‌داد باید از مسؤولان اقتصادی خویش شروع می‎کرد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تغییر و تحولات را از جای مناسب شروع نکرد، این تغییرات تاثیری در رفع مشکل مردم ندارد.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با فارس در ساری در ارتباط با استعفای سه وزیر دولت یازدهم اظهار کرد: به نظر بنده از خودشان هم اگر پرسیده شود اعلام می‎کنند که به دلیل مسائل سیاسی بود و حتی فراتر از آن انتخاباتی است.

وی در ارتباط با معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت به مجلس برای تصدی پست وزارت و احتمال رای‌آوری آنها از مجلس، تصریح کرد: این موضوع بستگی به رای و نظر نمایندگان مجلس دارد ولی این سه وزیر در دوره قبلی مجلس موفق به دریافت رای اعتماد نشدند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار است که مجلس در این ارتباط ورود کارشناسی به این جریان داشته باشد و فراتر از دلبستگی سیاسی مسیری را دنبال کند که نفع مردم و جامعه را در پی داشته باشد.

وی در ارتباط با اقدامات اقتصادی دولت در حال حاضر، گفت: دولت اگر قرار بود در فعالیت خویش در حوزه وزرا تجدید نظری انجام می‌داد باید از مسؤولان اقتصادی خویش شروع می‎کرد.

زاکانی یادآور شد: اگر دولت دغدغه برای رفع مشکل مردم داشت باید برنامه‌ای نسبت به تغییر وضع اقتصادی مردم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم مشکلات اقتصادی را به دلیل شرایطی که در داخل و خارج از کشور وجود دارد تحمل می‎کنند، به اعتقاد بنده دولت تغییر و تحول‌ها را از جای مناسبی شروع نکرد.

زاکانی در پاسخ به این موضوع که تعدادی از نمایندگان معتقدند که دولت برای جلوگیری از پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با اختلاس صندوق فرهنگیان طرح استعفای وزیر را برنامه‌ریزی کرد، افزود: این موضوع را بنده هم شنیدم که نمی‌خواستند طرح زشت اختلاس از صندوق فرهنگیان که متعلق به قشر زحمت‌کش معلمان است از تربیون رسمی مجلس اعلام شود و دولت یک حرکت پیش‎دستانه‌ای در این امر انجام داد، این موضوع در سطح کشور گمانه‌زنی می‎شود و نشان می‌دهد که تنها به دلیل مباحث سیاسی این استعفاها در کشور انجام شد.

وی با اعلام اینکه دستگاه قضایی و سیستم نظارتی بررسی دقیقی در این حوزه داشته باشند، گفت: با چارچوب‌های این فساد باید به شدت برخورد شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی مردم تهران که در حوزه پزشکی هم دستی بر آتش دارد، در پاسخ به سؤالی در ارتباط با طرح تحول سلامت که آیا این طرح در کشور موفق بود، گفت: این طرح جنبه‌های مثبت و منفی دارد، جنبه‌های مثبت این طرح کاهش هزینه‌های درمانی مردم در سطح مراکز دولتی است و زمینه مراجعه بیماران به بخش دولتی را فراهم کرد و شرایط به سمتی رفت که در ازای این شرایط اگر تعهداتی که برای اجرای این طرح پیش‌بینی می‎شد می‎توانستیم شاهد اوضاع مطلوب‎تری باشیم.

وی با اعتقاد به اینکه اجرای این طرح آسیب‌هایی را هم در بر دارد، افزود: درمان در این طرح بر بهداشت تقدم داده شد از طرفی با اجرای این طرح شاهد افزایش حضور بیماران در بخش دولتی هستیم و شرایط مناسبی برای پذیرش بیماران در مراکز دولت فراهم نشد.

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - 29 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن