تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813071999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربیت مادران با مهدکودک‌ها یکسان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تربیت مادران با مهدکودک‌ها یکسان نیست
تربیت مادران با مهدکودک‌ها یکسان نیست ‌یک جامعه‌شناس گفت: تربیت مادران با مهدکودک‌ها متفاوت است.


به گزارش فرهنگ نیوز،‌فرهاد طهماسبی  گفت: در دنیای امروزه اشتغال پدر و مادر سبب شده که بسیاری از والدین شغل کودکان خود را برای ساعاتی به مهدکودک‌ها بسپارند و این کودکان نیز در طی این ساعات با بچه‌ها دیگر در ارتباط بوده و از مربیان مهد و آموزش‌های آنها تاثیر بپذیرند.

وی اظهار کرد: رشد اجتماعی کودک و ارتباط با دیگران از مزیت‌های حضور کودکان در مهدکودک‌ها است، اما نباید این را فراموش کنیم که تربیت مادران با آموزش و تربیت مهدکودک‌ها یکسان نیست.

طهماسبی ادامه داد: فرزندی که به خاطر اشتغال پدر و مادر در سال‌های اولیه زندگی به مهدکودک‌ها می‌رود از دیگر بچه‌ها و رفتار آنها تاثیر می‌پذیرد و ممکن است رفتار ناشایست دیگر کودکان بر او تاثیر بگذارد و این قضیه اساس یک تربیت نادرست است.

این مدرس دانشگاه‌های لرستان اضافه کرد: انتخاب مهدکودکی که از نظم خاصی پیروی می‌کند و مربیان آن کارشناسان تربیت کودک هستند، خیال والدین را از بابت فرزندان، زمانی که آنها را به مهدکودک می‌سپارند راحت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: والدین باید توجه کنند که چه مهد کودکی با چه معیارهایی انتخاب کنند؛ شرایط مهدکودک و ویژگی‌های آن در تربیت کودکان بسیار موثر است.

این دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی اضافه کرد: پدران و مادرانی که فرزندان خود را در سنین پایین به مهدکودک می‌فرستند، باید از لحاظ عاطفی نیز کودک خود را ساپورت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.
 

منبع: ایسنا


95/8/8 - 08:44 - 2016-10-29 08:44:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن