تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ایران کسب و کار آسان‌تر است یا کشورهای خاورمیانه؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: در ایران کسب و کار آسان‌تر است یا کشورهای خاورمیانه؟
بر اساس گزارش ٢٠١٧ بانک جهانی، ایران بالاتر از متوسط کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا در شاخص سهولت انجام کسب و کار قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش بانک جهانی در زمینه سهولت کسب و کار در سال ٢٠١٧ میلادی، ایران با کسب امتیاز ٥٧.٢٦ بالاتر از متوسط امتیاز کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا با امتیاز ٥٦.٣٦ قرار گرفته است.


نتایج گزارش حاکی از آن است که ایران در  شش زیر شاخص از مجموع زیرشاخص‌های دهگانه انجام کسب و کار بالاتر از متوسط منطقه بوده و در چهار زیر شاخص از متوسط منطقه پایین تر است.


رتبه منطقه‌ای ایران در زیرشاخص‌هایی که در آنها از متوسط منطقه بالاتر است، عبارتند از شاخص‌های اجرای قراردادها، اخذ اعتبار، اخذ مجوزهای ساخت و شروع کسب و کار در رتبه سوم منطقه و در دو شاخص ثبت مالکیت و دسترسی به برق به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم منطقه قرار دارد.


علاوه بر این، بهبود شاخص انجام کسب و کار باعث شده است که ایران بالاتر از کشورهایی نظیر مصر، برزیل، هند، پاکستان و الجزایر در رتبه‌بندی بین‌المللی در جایگاه ١٢٠ جهان قرار گیرد، در حالیکه کشورهایی مانند قطر، کویت، لبنان، ترکیه و روسیه با کاهش امتیاز مواجه شده اند.






۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن