تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز مرحله دوم عملیات آزاد سازی موصل


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق پس از تثبیت مواضع خود و پاکسازی برخی محورهای آزاد شده در مرحله نخست عملیات آزاد سازی موصل، خود را آماده آغاز مرحله دوم این عملیات می کنند.
 
 نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق خود را آماده آزاد سازی محور غربی موصل کرده اند و فرماندهی عملیات استان الانبار اعلام کرد که هواپیماهای ائتلاف بین المللی ۱۰ دستگاه خودروی جنگی گروه تروریستی «داعش» را در ۴۵ کیلومتری جنوب الرطبه آماده کرده اند.

فرماندهی عملیات الانبار همچنین از هلاکت ۲۵ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در جنوب شهرستان الرطبه خبر داد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که تمامی نیروهای تخصیص داده شده برای این کار سعی در به دست گرفتن کنترل این محور بزرگ تا تلعفر و شاید هم بستن جبهه چهارم از سمت موصل را دارند.

در محور بعشقه هم ارتش و کمیته های مردمی ضربات سنگینی به مواضع داعش وارد کردند و این گروه تروریستی در واکنش به این حملات، منزل "شیخ عبد الله یاور جرب" رئیس شیوخ عشایر شمّر در موصل را منفجر کرد.

عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی عراق برای آزاد سازی شهر موصل از بامداد روز دوشنبه ۱۷ اکتبر آغاز شده است که در نوع خود بزرگترین عملیات نظامی در این منطقه از زمان اشغال شمال و غرب عراق توسط گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴ به شمار می رود.




۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن