تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820648451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت پیوست زیست‌محیطی برای طرح‌های شهری


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ضرورت پیوست زیست‌محیطی برای طرح‌های شهری
کریم‌پور گفت: غفلت از پیوست‌های زیست‌محیطی چه در بخش تولید و چه در بخش خدمات و پرهیز از هزینه کردن برای این مهم، تبعات منفی همانند گرم شدن محیط زیست در سال‌های بعد و تهدید جدی سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.
معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه ۵ شهرداری تهران گفت: با وجود این که روابط خاص تعریف شده‌ای میان شهرداری و شرکت‌های خدماتی و اقتصادی تعریف نشده است، جای خوشحالی است که برخی شرکت‌ها به‌شکلی دلسوزانه با جایگزینی خودروها و موتورسیکلت‌های خدماتی خود به کاهش آلایندگی شهری و تحقق هدف آسمان پاک کمک می‌کنند.

به گزارش پول‌نیوز، کریم‌پور در مراسم نوسازی موتورهای تیم پشتیبانی از مشتریان یک شرکت‌ خدماتی اظهار داشت: شهرداری تهران چندسالی است که در حوزه محیط زیست وارد عمل شده است و ستاد محیط زیست شهرداری به تشویق و تسهیل فعالیت سازمان‌هایی که در زمینه محیط زیست فعالند، می‌پردازد.

وی افزود: چه خوب است که در کنار هر حرکت خوبی ازجمله اشاعه فرهنگ مشتری‌مداری و ارتقای کیفی بخش‌های خدماتی همچون خدمات شهری و خدمات پس از فروش، به‌صورت خودجوش و داوطلبانه مقوله محیط زیست را نیز در نظر آوریم و در این زمینه نیز هم با انجام طرح‌های لازم فرهنگ‌سازی کنیم.

کریم‌پور ادامه داد: غفلت از پیوست‌های زیست‌محیطی چه در بخش تولید و چه در بخش خدمات و پرهیز از هزینه کردن برای این مهم، تبعات منفی همانند گرم شدن محیط زیست در سال‌های بعد و تهدید جدی سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران نیز در این مراسم با اشاره برخی فعالیت‌های این شرکت در زمینه CSR گفت: ازجمله این فعالیت‌ها می‌توان از پروژه گلدکیدز، همکاری با سازمان هلال احمر و انتقال خون، احداث پایگاه انتقال خون جدید در بیمارستان قلب شهید رجایی، اهدا پک‌های بهداشتی به کودکان محروم منطقه غرب کشور، اهدا کیف‌های مدرسه و پک‌های آموزشی و کمک آموزشی به کودکان محروم مناطق مختلف در سراسر کشور، تجهیز مدارس مناطق محروم به سیستم‌های گرمایش و سرمایش و نیز محصولات صوتی تصویری و اهدا محصولات به خیریه‌های مختلف نام برد.

علیخانی افزود: پروژه‌هایی این‌چنینی در دست اجرا است تا برای زندگی بهتر همه ما کمکی باشد، جایی که مسئولیت اجتماعی آن را تبدیل به مکانی بهتر برای زندگی خواهد کرد.

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - 27 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن