تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817059727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 400 روستا در صف برق رسانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیش از 400 روستا در صف برق رسانی
مجری طرح برق روستایی کشور گفت: 580 روستای کمتر از 20 و بیشتر از 10 خانوار در طرح برق رسانی به روستا ها شناسایی شده اند و تا امروز 132 مورد برق رسانی شده اند.

برق رسانی به 132 روستا از ابتدای سال
ولی الدین مصلحتی شربیانی مشاور مدیرعامل توانیر و مجری طرح برق روستایی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  580 روستای کمتر از 20 و بیشتر از 10 خانوار در طرح برق رسانی به روستا ها  شناسایی شده اند و  تا امروز 132  مورد برق رسانی شده اند. وی ادامه داد: فرآیند برق رسانی به کلیه روستاهایی که مشکلاتی نظیر منابع طبیعی، معارض، نداشتن کد روستایی داشته و یا مناطقی که در آن ویلا سازی صورت گرفته به شیوه روستایی و رایگان نبوده وبرق رسانی طبق شرایط و ضوابط اداره برق منطقه صورت خواهد گرفت. مشاور مدیرعامل توانیر در خصوص میزان تامین اعتبار انجام شده برای تامین برق روستاهای کشور، اظهار داشت:بودجه برق رسانی به 580 روستای فاقد از این نعمت 116 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تخصیص این بودجه بموقع صورت پذیرفته است. وی افزود: بیشتر تمرکز ما برای برق رسانی به مناطق گرمسیر نظیر سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و کرمان بوده که فعالیت ها در این حوزه کماکان ادامه داشته و انتظار می رود تا پایان سال تمامی 580 روستای مذکور از این نعمت برخوردار شوند. مصلحتی در خصوص گسترش استفاده از انرژی های تجدید پذیر، اظهار داشت: در طرح برق رسانی روستایی توجه ویژه ای به استفاده از نیروگاه های تجدید پذیر شده ،بطوریکه برای تامین برق 182 روستا که از نظر دسترسی به شبکه محدودیت داشته و در مناطق صعب العبور واقع شده اند از انرژی های نو استفاده خواهیم کرد. موانع پیش روی تولید داخل مجری طرح برق روستایی کشور با اشاره به فعالیت های صورت گرفته برای تامین برق عشایر، گفت: علاوه بر فعالیت صورت گرفته برای تامین برق روستاییان، در سال گذشته 17 هزار خانوار عشایری شناسایی شده اند که به سبب حرکت مداوم و عدم اسکان دائم، برای آن ها نیروگاه های کوچک 300 واتی قابل حمل در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: این نیروگاه قابل حمل 300 کیلوواتی توانایی تامین روشنایی چهار شعله چراغ، شارژر تلفن همراه، دستگاه GPS، رایانه و حتی تلویزیون های کوچک را دارد، اما عمده مصارف عشایر برای تامین روشنایی و تلفن همراه است که نیروگاه ها به راحتی برق آن ها را تامین می کنند. مشاور مدیرعامل توانیر ضمن انتقاد از سازمان بازرسی اظهار داشت: متاسفانه سازمان بازرسی استاندارد های خاصی را برای این نیروگاه های قابل حمل وضع کرده که دریافت آن ها تنها از خارج کشور ممکن است.



۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن