تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف و باران در 13 استان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در 13 استان کشور برف و باران می بارد.
 
به گزارش میزان، محمد اصغری اظهار داشت: بارش باران در بسیاری از شهرهای کشور برای اولین بار در پائیز در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران، کرج، زنجان، خرمدره،قروه و کردستان رخ داد. در کرمانشاه نیز بارش ها عصر امروز آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین بارش پراکنده را امروز و فردا در ایلام،لرستان،قزوین و همدان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به بارش برف، افزود: بارش برف در دو شهر سراب و اردبیل شروع شده و همچنان ادامه دارد. همچنین در ارتفاعات اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، گیلان و ارتفاعات مرکزی البرز بارش ها به صورت برف خواهد بود.

اصغری در مورد سردترین نقطه کشور گفت: فریمان صبح امروز با دمای منفی 4 درجه سردترین شهر کشور بود. پس از آن گلمکان، نیشابور، سربیشه، قوچان و درگز با دمای منفی سه درجه از دیگر شهرهای سرد کشور بودند.

کارشناس سازمان هواشناسی به کشاورزان توصیه کرد میوه های سر درختی در روزهای اخیر چیده شود. ضمن اینکه برای شمال غرب کشور کشاورزان دیمی کار می توانند کشت خود را آغاز کنند. بارش ها در این مناطق به 10 میلیمتر می رسد.

وی از افزایش دمای هوا از عصر فردا خبر داد و گفت: از عصر چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوا افزایش می یابد. این روند گرم شدن دما تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد یافت.

اصغری با بیان اینکه از اواسط هفته آینده دوباره هوا سرد می شود، گفت:اواخر هفته آینده دوباره هوا سرد می شود و بارش ها در کشور آغاز می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در روزهای آینده در جنوب غرب کشور شاهد وقوع پدیده گرد و غبار خواهیم بود.

وی در مورد هوای تهران گفت: امروز دمای هوای تهران در گرمترین ساعات به 19 درجه بالای صفر می رسد و شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.


۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن