تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815395197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرسه ای خیرساز در پردیس؛ به نام دانش آموزان، به کام مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر پیگیری کرد
مدرسه ای خیرساز در پردیس؛ به نام دانش آموزان، به کام مسئولان

کراپ‌شده - مدرسه علاقبند


شناسهٔ خبر: 3805254 - سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
جامعه > آموزش و پرورش

.jwplayer{ display: inline-block; } اداره آموزش و پرورش پردیس با آغاز سال تحصیلی جدید در اقدامی نادر، مدرسه خیرساز امیر علاقبند را به اداره آموزش و پرورش تبدیل کرد و اداره سابق را در اختیار دانش آموزان قرار داد. مدیرکل نوسازی استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر کاربری مدرسه خیریه امیر علاقبند به اداره آموزش و پرورش پردیس گفت: سال گذشته این مدرسه با اعتبار سه میلیارد تومان از بخش دولتی و مشارکت خیرین ساخته شده است.

داریوش ورناصری افزود: یک میلیارد تومان را خیر داده است و دو میلیارد از محل اعتبار دولتی تامین شده است. وی تصریح کرد: سال گذشته این مدرسه تحویل آموزش و پرورش داده شد و چون بخشی از هزینه آن را خیر تامین کرده بود مدرسه به نام خیر نامگذاری شد. ورناصری بیان کرد: اداره آموزش و پرورش پردیس با آغاز سال تحصیلی فضایی که در آن مستقر بود را به مدرسه اختصاص داد و خود در مدرسه امیر علاقبند مستقر شده و آن را به اداره تبدیل کرد. وی تاکید کرد: اداره آموزش و پرورش پردیس نباید این اقدام را انجام می داد و مکاتباتی انجام داده ایم تا دوباره دانش آموزان در آموزشگاه علاقبند به ادامه تحصیل مشغول شوند. مدیرکل نوسازی استان تهران ادامه داد: توصیه بسیاری از مقامات کشوری بر این است که آموزش و پرورش نباید کاربری مدارس خیرساز را تغییر دهد. وی خاطر نشان کرد: قطعا دانش آموزان به مدرسه خیرساز علاقبند باز می گردند اما این جابهجایی کمی زمان می برد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن