تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین‌لرزه جنوب فارس بخیر گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به دنبال وقوع زمین‌لرزه 4.4 ریشتری در جنوب استان فارس مدیرکل بحران این استان اعلام کرد که زمین لرزه خسارتی نداشته است.

به گزارش ایسنا، حسن فیاض‌پور درباره این زمین‌لرزه گفت: در ساعت 11:32 امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.4 ریشتر 18 کیلومتری خنج در جنوب استان فارس را لرزاند.

وی با بیان اینکه این‌زمین‌لرزه در عمق 12 کیلومتری زمین رخ داده بود، ادامه داد: این زمین‌لرزه در فتح آباد و قیر نیز احساس شده است.

مدیرکل بحران استان فارس با اشاره به اعزام تیم‌های ارزیاب از فرمانداری و هلال احمر به مناطق مذکور، گفت:  بررسی تیم‌های ارزیاب نشان می‌دهد که خوشبختانه این زمین‌لرزه جز در چند مورد محدود که سبب ترک خوردگی دیوار منازل قدیمی شده خسارت دیگری نداشته و برخی از ساکنان این مناطق نیز حتی متوجه وقوع زلزله نشدند.

فیاض‌پور با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت در این مناطق عادی است، گفت: با این وجود کلیه تیم‌ها امدادی و دستگاه‌های خدماتی در آماده‌باش هستند.

۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن