تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818831408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهیلا جلودارزاده:سلطانی فر با کفایت است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سهیلا جلودارزاده هم گفت: افرادی که به عنوان وزیر به مجلس معرفی شده اند با کفایت هستند و دلواپسی در زمینه آنها وجود ندارد.


به گزارش تابناک ورزشی، سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: منتخبین ریاست جمهوری افراد با کفایت هستند و دغدغه و دلواپسی در زمینه آنها وجود ندارد.
وی ادامه داد: براساس این اصل باید همه کمک کنند تا دولت به سمت و سوی تحرک و پیشرفت گام بردارد و مهم این نیست که چند صباحی وزارت را در اختیار بگیرند بلکه باید در بدنه دولت افرادی با انرژی مثبت تزریق شوند.


این نماینده مجلس تصریح کرد: حضور نیروهای پرتحرک در بدنه فرهنگی کشور می تواند کارنامه خوبی برای دولت به همراه داشته باشد.
جلودارزاده ادامه داد: مدیران جهادی نباید به چیزی به جز اعتلای فرهنگی جامعه فکر کنند.
غلامرضا حیدری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه ورزش و جوانان، کارنامه قابل قبولی دارد.


غلامرضا حیدری افزود: رئیس جمهور، افراد شایسته و قابل قبولی را برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده است.این نماینده مجلس شورای اسلامی با اعلام رای موافق خود به مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزیر پیشنهادی کارنامه قابل قبولی دارد و رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دست می آورد


۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن